Mindent kibírt!
Szöveges ítélet
Kedves, idős barátom első (és utolsó) kocsija volt, én időnként kölcsönkaptam, ha a sajátom éppen szervizben volt.
Meglepően jó terepjáró tulajdonságokkal rendelkezett (torziós rúgó). Farnehéz, túlkormányzott, hangos, erősnek tűnő, de lusta motor, fordított sebességváltó. Tartós emelkedő végén megállt, és csak 20´ múlva volt hajlandó elindulni. Soha nem derült ki az oka. Primitív belső tér, "rusztikus" kényelem, borzasztó benzinkályha adta (állítólag) a fűtést.
Viszont: Mindent kibírt. Az AC membránt barátom tejeszacskó fóliával helyettesítette, és panaszkodott, hogy hetente új zacskó kell. Egyszer 2 hónapig olaj nélkül járt (fellazult a szelepfedél), a kocsiban isszonyú olajbűz és éktelen motorcsattogás. Kb. 5 liter olaj ment bele, ettől elcsendesült, és még évekig használta. A vége: Legurult egy hegyoldalról, (igaz, csak egyszer fordult át), a karosszéria össze-vissza horpadt, a sebváltó kar elgörbült (mert ráesett), de a kocsi hibátlanul működött, még félre sem húzott. Így járt vele kb 3 hónapig, végül elcserélte a kertszomszéddal egy demizson borért. Végül is jó emlékeim vannak róla. Igénytelen volt, mint egy kis szamár.
Hibalista
- AC pumpa, izzók, gyertyák, lényegtelen apróságok. A nagy hibákat barátom okozta.
Ide hordtam szervizbe
Szabolcs u (?), de jórészt kerti szomszédok
Értékelése: 5
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1966 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.8/10) |
