A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Zaporozsec » 966, 968 (1966-1994)

966, 968 1.2 V4 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Élményautó

Szöveges ítélet

Roppantul jó kis autó ez, mindenkinek ki kellene próbálnia. 3 évig minden nap jártam vele, a motorja mindig pöccre indul, télen is csak félig kell kihúzni a szivatót, mert nekem -20 fokban megszívta magát egy reggel 2 mp indítózás után úgy, hogy nem is indult be utána csak hosszas húzásra. A rugózása remek, főleg hóban, könnyen vezethető, a féket viszont nem kell használni, inkább motorfék, az hihetetlenül erős. Hatvannál közepes járdaszegélyre fel és le semmi zaj és probléma nélkül, pici dőléssel, ezt más autó nem tudja utánacsinálni... A motorját nem lehet lámpánál lefullasztani, inkább elindul és viszi az autót alapjáraton. Az alváz hihetelenül magas, egyszer csont nélkül átmentem egy zsugor ásványvíz felett. A fűtés külön fejezet, ha nem kapcsolsz kályhát, megfagysz télen, sőt az ablakot is le kell húzni, mert amúgy belülről ráfagy a lehelleted, de ha bekapcsolod és be is indul (ha nem, benzinszagod lesz egész nap), akkor viszont mindent el kell pakolni a lábtértől, nekem összeolvadt a nylonzacskó, megégett a pénztárcám, a telefonom tönkrement, a festett belső elemekről leégett a festék, úgy fűt, hogy a váltókart alig lehet megfogni. A motortól függetlenül működik, röpke 20 perc alatt lemeíti az akksit, ha nem járatod közben a motort fordulaton, viszont a kocsi körül is megolvad a hó. Ez elég kemény. Az emberek mosolyognak, ha látnak, és amikor nagyobb sebességgel közelítesz a gyalogosátkelő felé, a járda szélén álló gyalogosok hátralépnek még 1 métert, merthogy hangos kicsit 70 felett...

Hibalista

- Nos ez egy zapi, tehát mindig van vele valami, de ez az üzembiztonságot nem akadályozza. A fékje minden nap máshogy fogott, van, hogy műszaki után 1 héttel nem volt, de aztán másnapra meglett, a kormánygömbfejek 1-2 évet bírnak ki, aztán megint felújító készlet kell hozzá. De minden kapható ukránban hozzá. Más hibája nem volt, néha kicsit csöpögött az olaj a motorból.

Ide hordtam szervizbe

Magam szereltem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1981
Kényelem (3) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 24000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 45000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Manta Következő autója? Vauxhall GT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Zaporozsec 966, 968 1966

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)