A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Zaporozsec » 966, 968 (1966-1994)

966, 968 968A 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A tajga réme

Szöveges ítélet

Nagybátyám vette 1974-ben-miután megkaptuk 2101-es Ladánkat. Azért ezt, mert a Merkur ezt szállította a legrövidebb határid?vel. A sötétkék csodát még vezetni sem tudta jószerint, hiába volt 25 éves a jogsija, nem vezeztett a vizsga óta semmit.Városi használatra a kés?bbiek során sem vetemedett, vidéken is inkább a számozatlan utakat használta. Az els? id?kben a kertvárosban gyakorolgatott, elindulás-megállás, tolatás, stb. F?ként apám segített neki gyakorlati tanácsokkal, illetve kihozta az udvarból, mert az elején még az sem ment. Az egyik ilyen alkalommal kitolatván, a kormányt még nem fordította egyenesbe. Nagybátyám betaposta a gázpedált, és leugrott a kuplungról. Annyi ideje volt a kormány forgatására, hogy nem a kapun ment vissza, hanem a járda, és az úttest közötti bokrot támadta meg. A bokor lehajolt, a Zápor maga alá gy?rte, de a két els? kerék, jó 50cm-re forgott a föld felett, ráadásul a bokor mellett növ? akácfának nekiment a lökhárító sarka, és mint egy horog, beakadt. Eltelt legalább fél óra, mire le tudtuk rimánkodni a Záport a bokorról, és a végén még az aznapi gyakorlás is elmaradt. Kés?bb-mikor a rokonság elöregedett-sokat vittem ?ket a jó öreg Záporon. Nem tulságosan élveztem, mert a fordított váltó örökösen gondot okozott. Nem egyszer majd leharaptam a kormányt, mikor fel helyett véletlenül le kapcsoltam. Ezt csak komoly odafigyeléssel lehetett megakadályozni, mely az élvezetet rontja, és az ember hamar kifárad. Egyszer volt gondom a gyujtáskapcsolóval (csere lett a vége), és a gyujtókondit is cseréltük 2 alkalommal. Más gond nem volt vele-legalábbis nekem. Az utolsó 6 évét egy garázsban töltötte, a megözvegyült nagybátyám már nem vizsgáztatta le többet, de csak nagy sokára adta el. Kifejezetten jó állapotban került új tulajához, aki nemsokára-állítólag- egy Ikarusz-busszal találkozott.

Hibalista

- Nem tudom pontosan, mert azért leginkább nagybátyám használta.

Ide hordtam szervizbe

Csak állami autószerel?-m?helyekbe, f?ként Rákoskeresztúrra. Emlékeim szerint közepesen teljesítettek.

Értékelése: 4

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1974
Kényelem (3) Használati időtartam 17 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (3) Vezetett km 55
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 2101 Következő autója? Lada 2105
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Zaporozsec 966, 968 1966

További ítéletek (20 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)