Végülis nem hagyott cserben sehol
Szöveges ítélet
az elején még uj volt akkor jó volt majd idővel meguntam az állandó szerelést és átpasszoltam az unokaöcsémnek neki több szabadideje volt
Hibalista
- kuplungbovden,kézifékbovden/évente,kipufogó elrohadt,generátorcsapágy csere,vezérműszij csere, vezérműszimering +vezérmű kipufogószelep emelőbütyök eltunt megette!! olajfolyás főtengelyszimering folyás első mindkét lengéscsillapító folyás ,évente gömbfejek cseréje teljes fékgenerál főfékhenger munkahengerek dob és tárcsacsere termosztátcsere ,2 szer hőgomba egyszer olajgomba csere kuplungszerkezet kuplung és csapágycsere hűtéscsővek teljes csere ,egy karambol után megrogyott az eleje és a törés miatt elkezdett rohadni elkezdett repedni a torony környékén és taknyolt az eleje majd a végén a kocsi lebolintott .kétszer beletört a hátsó ajtózárba a kulcs
- a tanknál valami vagy elrohadt vagy lecsuszott ez nem derült ki és fél után folyott a benga majd a legvégén kb 100.000 nél elkezdte zabálni a motor az olajat a válto kever mint medve a málnásban kb 30 cm a seb között 5 sebességes volt !benzinjeladó csere mert a tank rozsdája szétkurta és eltömítette a csillapítóját majd fogtam és a visszavezető csőbe tettem egy szűrőt és megszűnt a probléma kormányműpálcák kilazultak fél napot szenvedtem mire meg tudtam húzni.
Ide hordtam szervizbe
saját magam anyázások közt
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 7 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | toyota yaris |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
