Warnyú Feehling
Szöveges ítélet
1998-ban kaptuk a warnyút 20000 km-rel. akkor nagyon jó álapotban volt, az akori Opel Astrákal vetekedtünk menetteljesítményben. A motorja iszonyaterős volt, az az igazi kétütemű pörgőség pedig biztosította, akár a legnehezeb súlyt is képes volt elhúzni, akár aszfalton, akár homokon. tanulókocsinak a warnyú a legtökéletesebb, lefulladni nem lehet vele, hisz padlón kuplung csúsztat, és már kettő. a szabadonfutó nekem nagyon bejött, az hogy egyes után nem kell kuplungolni...tiszta automataváltós feehling. sajna a váltó elég pomtatlan volt, a fokozatokat nem igazán lehetet úgy érezni, mint mondjuk egy h-váltónál, de meg lehetett szokni.
De sajnos teltek az évek, jöttek a bajok, és 2005 novemberében lejárt a műszakija, és meg kellet válnom attol a kocsitól, amiben megtanultam nemcsak kocsit vezetni, hanem szerelni. Soha nem fogom elfelejteni azt a hangot, ahogy teljes fordulaton pörgöt.
Hibalista
- A hűtővizet folyamatosan forralta, kétszer lett hengerfejes. Másodjára hengerfejet, vízszivatyút cseréltünk, de az se segítet.
- A fékek katasztrofálisak, folyamatosan levegősek voltak.
- égők szépen égtek kifele, kárpit megadta magát, bal első kerék felfüggesztése beszakadt, rozsdásodás (volt rajta anyi, mint az 1200-emen)
Ide hordtam szervizbe
Főleg házilag szereltük
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Skoda Fabia Sedan 1.4 16v 75le |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
