Warjú
Szöveges ítélet
Ez az első autóm és az utolsó is . Bárki bármit is mond, a motorikus igénytelensége miatt tetszik, beleülsz és hajtod, csak ne felejtsd el, hogy a benzinbe olaj kell. Nincsenek csillagászati összegekért alkatrészek. Egy kicsit zajos belül, de erre is vannak ma már praktikák. Az első ülések nem túl kényelmesek, de hátul az igazi és még a lábad is elfér benne elől hátul könnyedén legyél akár kétméteres is. A csomagtartó ha ügyes vagy szinte mindent elnyel (PL.: 5 személyes sátras kirándulás) Nem egy Ferrari, de nem is annak készült és nem is bevásárló kocsi( Fordka ), nem százassal működik ezért tolni is csak ritkán kell ( legalábbis az enyémet ). Egyszer toltam csak mert elfelejtettem bele tankolni. A futóművében azt szeretem, hogy nem pattog mint a mostani autók, ezeken a jóó minőségű magyar utakon. És a számítógép sem ír ki mindenféle hülyeséget az autópályán előzés közben, hogy aztán letiltsa a motort 140 km/h sebességnél a belsősávban. Hogy miért ? - Mert Te vagy benne a számítógép. Viszont a légkondi az nagyon hiányzik belőle, de 1977-ben az NDK-ban még azt sem tudták mi az a légkondi. Nagyon szeretem még most is. igaz már pár éve áll munkahely hiány miatt.
Hibalista
- -Gyújtás (szinte rendszeresen) - -Termosztát (a második a kukában, a harmadikat meg se vettem ) - -Hengerfej tömítés ( kb ÁTLAGBAN évente egy ) - Amióta nincs termosztát azóta nem kellett cseréni hengerfejtömítést sem - viszont érdemes "alu" hűtőre cserélni az eredetit -
Ide hordtam szervizbe
Én magam szereltem
Értékelése: 3
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1977 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.0/10) |
