A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 limuzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Warjú

Szöveges ítélet

Ez az első autóm és az utolsó is . Bárki bármit is mond, a motorikus igénytelensége miatt tetszik, beleülsz és hajtod, csak ne felejtsd el, hogy a benzinbe olaj kell. Nincsenek csillagászati összegekért alkatrészek. Egy kicsit zajos belül, de erre is vannak ma már praktikák. Az első ülések nem túl kényelmesek, de hátul az igazi és még a lábad is elfér benne elől hátul könnyedén legyél akár kétméteres is. A csomagtartó ha ügyes vagy szinte mindent elnyel (PL.: 5 személyes sátras kirándulás) Nem egy Ferrari, de nem is annak készült és nem is bevásárló kocsi( Fordka ), nem százassal működik ezért tolni is csak ritkán kell ( legalábbis az enyémet ). Egyszer toltam csak mert elfelejtettem bele tankolni. A futóművében azt szeretem, hogy nem pattog mint a mostani autók, ezeken a jóó minőségű magyar utakon. És a számítógép sem ír ki mindenféle hülyeséget az autópályán előzés közben, hogy aztán letiltsa a motort 140 km/h sebességnél a belsősávban. Hogy miért ? - Mert Te vagy benne a számítógép. Viszont a légkondi az nagyon hiányzik belőle, de 1977-ben az NDK-ban még azt sem tudták mi az a légkondi. Nagyon szeretem még most is. igaz már pár éve áll munkahely hiány miatt.

Hibalista

- -Gyújtás (szinte rendszeresen) - -Termosztát (a második a kukában, a harmadikat meg se vettem ) - -Hengerfej tömítés ( kb ÁTLAGBAN évente egy ) - Amióta nincs termosztát azóta nem kellett cseréni hengerfejtömítést sem - viszont érdemes "alu" hűtőre cserélni az eredetit -

Ide hordtam szervizbe

Én magam szereltem

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1977
Kényelem (6) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)