Warcsia
Szöveges ítélet
Ezt az autót 2004-2006 között használtam. Jó volt benne hogy olcsó volt tankolni (LPG) minden belefért, és a gyári alvázat a lakatos megtoldotta a csomagtér végéig, ezért nem maradt nyoma a cementhordásnak.
Rossz volt benne a padlóváltó, de ami mégrosszabb a Dacia motor. Az egy katasztrófa 140 ezer km volt benne, generálozva vettem, és a megtett ~ 36000 km miatt ismét kellett volna, ezért adtam el végül. Gyújtásállítás hetente, karburátor 5 darab fogyott el, de sosem lett jó, pedig jó szerelőm van, de trágyából ő sem tud várat építeni.
Olajat ette, kis fordulaton a teher alatt fulladt, nagy fordulaton meg zabált. Rossz konstrukció, nulla gyártási minőség.
A gyári 3 hengeres Wartburg motor ezerszer jobb, csak azt nem lehet gázosítani.
Következő autóm egy diesel Zsiguli lett. A róla írt ítéletem az 1200, 1300as Ladak csoportjában Fiat motoros diesel Lada címmel található.
Hibalista
- Motor, váltó :)
- Motor:
- -aah hadjuk...
- Váltó:
- -eltört az egyik tengelye és a fogaskerekek ledarálták egymást
- Futómű:
- -fék kopóalkatrészei
- Villamosrendszer:
- olyan ebben gyak.lag nem volt ezért semmi
- Karosszéria:
- -semmi
Ide hordtam szervizbe
Varga Gábor
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1985 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 145000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 35800 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Diesel kereklámpás, piros Zsiguli 3 éve van meg |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.4/10) |
