Warbi a killer,sok nyugati szutykot megevett
Szöveges ítélet
1988 ban vásároltam.A szörnyü uttartásán hamar segitettünk egy flex segitségével. Akkoriban még a kiforditott felnik korszaka volt, de a 90-es évek elején,az autokernél kaphato Irmsher könnyüfém felnik 1150 ft -os áron hamar felugrottak, 2.5 cm-es szélesitö tárcsákkal.Sportkormány,Kadet gsi RECARO ülések,közép és hátso kipufogodob lecserélése egy sima csöre,motortérben a fazekak kidobálása és egy sportszürö a karbi tetejére.Ezután 2 nap álitgatás hogy menjen és ne torpanjon be a gázadásnál.Sok motort ütöttem szét benne,de a 4. az nagyon jo volt,azt jol sikerült megcsinálni.A 155-öt az m7-en 4 személyel tartosan vitte Zamárdiba a Trabi- Warbi találkozora,fogyasztás ilyenkor 13-15l 98-asbol+Castrol tts/1800ft/ mindez 1993 környékén kicsit huzos volt. A házilag csinált toronymerevitök,piros szinben pompáztak. A szétflexelt rugok,Kárászi pálya gátlok,széles futomü,irgalmatlan stabilitás!!!! Utazási komfort 0-ra csökkent,:ráz,remeg,bug stb.De mindenhol megnéztek,megállitottak hu de szép, hogy csináltad!? Elektronikus gyujtás,foliás üvegek,igényes fényezés. De a végzet utolérte 1997-ben a Gyáli piac parkolobol ellopták. 8 év munkája és 7-800 ezer ft odalett.
Hibalista
- Rengeteget mentem vele,gyakorlatilag minden sokszor cserélve,talán a müszerfal volt eredeti,az orákon kivül.
Ide hordtam szervizbe
öcsém és én,richi és ferko = A HALÁLBRIGÁD
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 46000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 200000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | mazda 323 1.9 gt |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.2/10) |
