Víziló két ütemben
Szöveges ítélet
Harmadik tulajdonosa voltam. Feltehetően az első gazdája nem kímélte "agyon".
Legbosszantóbb az egykörös féknél a fékmunkahengerek gumitömítéseinek gyakori cseréje volt. Egy esetben 30 km-t tettem meg kézifékkel és kikapcsolt szabadonfutóval!
A hengerenkénti gyújtás összehangolása rémálmaimban mai előjön gyakran!
A magas fogyasztás a sokt hangoztaott "francia kapcsolat" révén létrejött "vízilókarosszéria" eredménye (is) volt a 2 ütem mellett!
A terepjárókat is megszégyenítő magasság és súlypont miatt (is) külön vezetéstechnikált igényelt kanyarban!
Pozitívumok: még a nem kombiknak is hatalmas csomagtér ( Renault Thaliát 2 évtizeddelmegelőzve,)
Belső kényelem. Hátsó tágasságban, fejtérben sok mai prémium-modell jelethetne neki!
Hibalista
- 1.) Fékmunkahengerek gumitömítései - 2.) Megszakítók - 3.) Hengerfej - 4.) Sebességváltó(kormányváltó) műanyag-csukló - 5.)Fényváltó-relé - 6.) Önindító
Ide hordtam szervizbe
Szilassi Ferenc, Zalaszentgrót
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Péter Tibor, Zalaegerszeg
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1972 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 72000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 39000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Special |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (5.8/10) |
