A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 De-Luxe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Üveghangú gyorsulóbajnok

Szöveges ítélet

Édesapámtól kaptam, a beígért, és teljesített jó vizsgajegyem miatt 1989-ben. Életem els? autója, imádtam és továbbra is becsben tartottam mint apám. A haverok között ekkor én is beléptem a "rajok klubjába" Ne feledjétek:ez a Ladás, Trabantos, Moszkvicsos korszak volt, éppen a rendszerváltáskor. Akinek akkor ilyen fiatalon már kocsival rendelkezett azért "valaki" volt. Az autó 1978-ban gördült le a Eisenach-i gyártósorról, De-Luxe felszereltség?,fehér szín?, barna szövetkárpittal, gyári sibedával!(kicsit raj), gyári "hifivel" -nem röhög :)- Tesla rádió, (csak hosszúhullám)+2 gömb alakú hangszóróval a kalaptartón, krómozott lökösök, és dísztárcsák amik napsütéskor kifolyatták a szemed, ha ránéztél és a klasszikus kormányváltó, amire fel volt piktogrammozva a sebességváltási rajz. Yeah!!! A motorja király volt, ment mint a meszes, különösen a gyorsulása lepett meg. Használtam, hajtottam semmi bajom sem volt vele, szó szerint csak tankoltam bele. Egyszer bekapcsolva felejtettem a gyújtást kb. 6 órán keresztül. Azzal bosszulta meg, hogy simán leégett 2 trafó, de 5 perces indítózás után 1 tarfóval beindult! A visontai h?er?m? nem csinált akkora füstöt mint ?, és durrogva, puffogva, 1 hengerrel, de hazaértem. Persze azonnal lecseréltem az egész gyújtást elektronikusra. Sajnos elkövettem azt a hibát, hogy kölcsönadtam egy hétvégére egy havernak és mire visszahozta, gyönyör? csilingel? hangja lett és nem nagyon ment. Motor szét - nem tartott túl sokáig - kiderült, hogy a t?görg? kosarak összevissza potyogtatták a bennük lév? matériát. Pár db görg? bemaródott a hengerfalba és a dugattyúba. A haver elvitte a motort és megcsináltatta, (komplett felújítás) Beszerelés után nagyon óvatosan bejárattam, (jó olajdús 30-as keverékkel) egyszer sem hajtottam meg, ezért ért meglepetésként, hogy amikor belement a 5000 km kissé odapirítottam neki, és vazzee-3.-ban, padlógáznál megtekerte a kerekeket. Visszamentem a gépm?helybe és beszéltem az öreg szakival, hogy mi lelte a verdát. Közölte velem, hogy már alapból a 3. túlméretre volt a motor fúrva, ezért hozatott hozzá még eggyel nagyobb dugókat, azokat rakta bele. Kiszámoltam a furat-lökethosszból az ?rméretet: a gyári 998 ccm-b?l, 1186 ccm lett. Egy "egykettes wartyogó" ,bakker, úgy ment mint állat, és fogyasztott is mint állat, de a feeling....az megfizethetetlen volt. Amikor a lámpánál állva hagyod bármelyik KGST-s gyártmányt, az 1500, 1600 Gizsulikat aláztam vele, egészen addig, amíg egy kanyarodós gyorsulásban a bal oldali féltengely megadta magát, de olyan érdekesen tört el, hogy, ha lassan is, de hazaértem. Szerettem, mert könnyen szerelhet?, igénytelen volt és olcsó fenntartási költségeket produkált, leszámítva a fogyasztást. Egy tunning?rült havernak adtam el, aki méltó tulajdonosa lett. Összefoglalva: Hyperkirályság!

Hibalista

- Gyújtótrafó (3 db) 300 Ft, megszakítópanel 120 Ft, féltengely 1300 Ft

Ide hordtam szervizbe

Gépjárm?technikus vagyok, szerinted?

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1978
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 21000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 13 l
Előző autója? Els? autóm Következő autója? Motoros korszak következett
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)