A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 353 SP TT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Tuti Gép

Szöveges ítélet

Üdvözlet mindenkinek aki wartburgot használ(t).
Előzőleg a nagypapámé volt az autó, amit én örököltem tőle, 2005 óta használom, mindennap. Bár az első év javarészt felujításokkal telt,amit pár tízezer forintból megoldottam :)
Tapasztalatom, hogy csak 1x kell mindent rendberakni rajta,utána sokáig csak apró hibák jönnek elő rajta amit pár perc alatt ki lehet javítani.
Azóta nagyobb gondom nem volt vele, szerintem nagyon jó autó,megbízható(ha nem hanyagolja el az ember).
3 nagyobb összegű javítás volt eddig 1 főtengely-csere, ami a figyelmetlenségemnek köszönhető(spóroltam az olajon) :( 10000Ft
és a generátor csere, ami a nagyteljesítményű HI-FI-nek köszönhető :) 5000Ft, főfékhenger csere 9000Ft.
Rosszat nemtudok róla mondani, 1 problémám van vele, a nagy fogyasztás,de ez köszönhető annak is, hogy nehéz a lábam:)
A karosszérián meglepően kevés rozsdásodás van, pedig keveset áll a garázsban, a festés néhány helyen megkopott az évek során.
A menetteljesítményei is igen jó a korához és kiviteléhez képest, a motor még így közeledve a 20évhez is igen jól húz, a váltóhoz még nem lett hozzányúlva(padlóváltós) és még mindig tudok sebességet váltani recsegés nélkül, ha a gyújtás jól van beállítva még télen is (-15fokban) pöccre indúl, nyáron pedig "hideg motornál" lazán indúl szívató nélkül :) A kormányozhatósága 1000x jobb pl 1 ladáénál, nem vagyok 1 izomember:) és szervó sincs benne de kényelmesen kormányozható 1kézzel is, sokan mondják, hogy kanyarban iszonyatosan dől és libeg, szerintem meg lehet szokni, kisgyermek korombam is ilyen volt a család első autója,(mondhatni,hogy abban nőttem fel) meg kell szokni és tudni kell vezetni :)
Még sehol nem hagyott ott, akár 1-2hengerrel is bárhonnan hazahoz, 3év alatt 1x állt meg alattam, természetesen ez is az én figyelmetlenségem miatt: Kifogyott a benzin:D
az üzemanyag-szint jelzőn nagyon jól mutatnak a színes LED-ek, de nem túl pontos, ezért jobb ha tudja az ember, hogy mennyit tankol bele:)
Mindent 1bevéve én nagyon szeretem.

Ui: A pontokat természetesen az autótól elvárható dolgok szerint adtam, nem összehasonlítva pl: 1 Ferrarival :D

Hibalista

- Hengerfej1x-8000HUF ,főtengely1x-10000HUF,Lengéscsillapítók,Generátor1x-5000HUF,trafók eddig kb 4x-dbja: 1300HUF,kuplungtárcsa 3x-dbja kb 3000HUF,1 pár csomag gyertya:) kézifék,főfékhenger 1x-9000HUF.

Ide hordtam szervizbe

Sajátkezű javítás :)

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 140000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 60000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Maruti
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)