T?zpiros villám
Szöveges ítélet
Eddigi Wartburgos tapasztalataimat a "Guruló hintaágy" az NDK-ból cím? ítéletben leírtam. Az 1979-es autómhoz képest jobb a kéttorkú karburátor, szebb, de pontatlanabb a led kijelz?s kombinált m?szer. A kormánykerék jobb fogású, mint a régi. A kényszerh?tés elhagyása miatt csendesebb a motorzaj, viszont kevésbé megbízható az elektromos jeladóval m?ködtetett ventillátor. Viszont hamarabb eléri az üzemi h?fokot, és nincs túlh?tve az 1.henger. Az benzin átfolyásmér? látványos, de hibalehet?ség az üzemanyag ellátásban. Összességében korszer?bb lett a régebbi típusnál, a színre fújt homlokfal, fekete lökhárítók, plüss ülések, automata övek, teljesen kárpitozott csomagtér a kornak megfelel? színvonalúvá tette a 353-mas típust. Jelenlegi 353-masom teljesen eredeti szalonállapotú autó, eredeti t?zpiros fényezésével, gyári tolótetejével igazi NDK retro! Sem új Suzukiért, sem más "gagyi" m?anyaghalmazért nem adnám oda!
Hibalista
- A váltó hajlamos a zajosodásra, más gond nem volt vele.
Ide hordtam szervizbe
Magam javítom.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 90000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 100 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 353 W lim. | Következő autója? | Talán Warszawa 223 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
