Szocreál szimbólum
Szöveges ítélet
Ez az 1981-ben gyártott Wartburg mindíg garázsban állt. Megkímélve azért nem volt, ha kell a terepen tolta maga előtt a sarat, vagy még ha kellett utánfutót is húzott. Soha sem robbant le az úton. Igaz a garázsba pihenni csak mindíg lemosott és karbantartott állapotában tért vissza. Ez itt a lényeg. Minden autó annyit hálál meg, amennyit foglalkoznak vele. A részemről időben megkapott minden technikai kiszolgálást. A műszaki vizsgákon minden gond nélkűl átment. Nem rozsdásodnak még a króm részei sem. Valóban fillingje van, mert tágas, kényelmes, és egyre kevesebb fut belőle az utakon. Sokan utána fordulnak az utcán. Szóval a kétütemű egyszerűsége és megbízhatósága ötvöződik egy erős szerkezetű karosszériában. Minden eleme könnyen házilag is cserélhető a korabeli javítási kézikönyv utasításai szerint. Amíg erőm lesz hozzá, megtartom. Szerintem még két-három generációt is túl fog élni. Az alkatrészellátása ma is kitűnő, jobb mint a Trabantoké. Az alváza nem rohadós létraalváz, ismerős a VW Bogárból is. Szóval egy elnyűhetetlen darab, ha az ember ésszel használja. Jelenleg a kiskertembe járok vele. A kocsi márka birtoklása ma már nem anyagi helyzetet tükröz, sokkal inkább a műszaki megbecsülés, hozzáértés szimbólumává vált. Ilyet az ne vegyen akinek nincs műszaki érzéke hozzá. Akkor inkább hagyja azokra akik életben képesek tartani egy letűnt társadalmi korszak szimbólumát !
Hibalista
- 120000 Km-nél kuplunghuzal csere,
- 125000 km-nél váltóléptető a váltókarnál elfáradt, -csere,
Ide hordtam szervizbe
Saját magam
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 11 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Marad mindörökre |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
