A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 Limusin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szocreál szimbólum

Szöveges ítélet

Ez az 1981-ben gyártott Wartburg mindíg garázsban állt. Megkímélve azért nem volt, ha kell a terepen tolta maga előtt a sarat, vagy még ha kellett utánfutót is húzott. Soha sem robbant le az úton. Igaz a garázsba pihenni csak mindíg lemosott és karbantartott állapotában tért vissza. Ez itt a lényeg. Minden autó annyit hálál meg, amennyit foglalkoznak vele. A részemről időben megkapott minden technikai kiszolgálást. A műszaki vizsgákon minden gond nélkűl átment. Nem rozsdásodnak még a króm részei sem. Valóban fillingje van, mert tágas, kényelmes, és egyre kevesebb fut belőle az utakon. Sokan utána fordulnak az utcán. Szóval a kétütemű egyszerűsége és megbízhatósága ötvöződik egy erős szerkezetű karosszériában. Minden eleme könnyen házilag is cserélhető a korabeli javítási kézikönyv utasításai szerint. Amíg erőm lesz hozzá, megtartom. Szerintem még két-három generációt is túl fog élni. Az alkatrészellátása ma is kitűnő, jobb mint a Trabantoké. Az alváza nem rohadós létraalváz, ismerős a VW Bogárból is. Szóval egy elnyűhetetlen darab, ha az ember ésszel használja. Jelenleg a kiskertembe járok vele. A kocsi márka birtoklása ma már nem anyagi helyzetet tükröz, sokkal inkább a műszaki megbecsülés, hozzáértés szimbólumává vált. Ilyet az ne vegyen akinek nincs műszaki érzéke hozzá. Akkor inkább hagyja azokra akik életben képesek tartani egy letűnt társadalmi korszak szimbólumát !

Hibalista

- 120000 Km-nél kuplunghuzal csere,
- 125000 km-nél váltóléptető a váltókarnál elfáradt, -csere,

Ide hordtam szervizbe

Saját magam

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1981
Kényelem (7) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Marad mindörökre
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)