A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 de luxe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szipipeti családjának barátai!!!

Szöveges ítélet

1977-től, Jóatyám, hosszú éveken keresztül volt tulajdonosa két gépnek is. Bár mindkettő a "belső lényéből" fakadóan igényelte a törődést, hálásan szállította a családot a három, sőt később a négy gyerekkel.
Csodásakat autóztunk éjszakánként, mert ugye a padlólemez hátul is sík, így tökéletes alvás esett rajta két gyereknek, a hátsó kanapén pedig a legkissebb.
Jártak az autók anno Romániában, Szlovákiában, Ausztriában, és a SZu-ban, ami egy külön élmény volt. Az út-- Kijev Moszkva Leningrád Tallin- lett volna, ha Leningrádban nem szaladunk bele az előttünk haladó Skoda S 105- be, ami ugye farmotoros! :-)) A Skoda üzemképes maradt, A warti-nak a gépháztető zárszerkezete eltörte a vízpumpa tengelyen lévő műanyag ékszíjtárcsát. Kicseréltük gyári!!! alumínium !!! Zaporozsec tárcsára, átalakítás nélkül!!! Azzal adtuk el évek múlva. A gép felgyűrt gépháztetővel jött haza, (szegény Anyám semmit se´ látott visszafelé) A 140-et így is vitte! Azon tanultam vezetni évek múlva. Kapott a 80-as évek második felében egy komplett karosszéria cserét (lehetett venni a Merkúrnál) Apámmal ketten építettük át (bányász volt) mindent mi csináltunk rajta. (vezetékelés, futóműállítás, szélvédők cseréje...stb.) Csak a motorgenerálokat (fúrás dugattyú öntés és esztergályozás.. végezte egy öreg szaki.) A főtengely fűzését, motorszerelést, gyújtás állítást már szigorúan otthon csináltuk. Persze a generálozást 80-100 ezer kilométerenként igényelte.
De volt, hogy a kivett hátsó ülés helyén és a csomagtartóban 270 km-t autózott 2!! darab 160 kilós hízó!!!! Én a sajátomat 1996 augusztusában vettem 68000 km-el és decemberben adtam el 96000 km-el- Közben egyszer volt vele gondom, a kúton (iszonyúan siettem és) nem keveréket tankoltam. A következő 30 km-en ment mint állat, (160 km/h) kiégett a kipufogó is, aztán a Gyöngyösi emelkedőnél beállt a motor. Javítás abból állt, hogy az egyik dugattyú csapszeg tűgörgője beállt. Megjárattam összeraktuk, hazament, majd kapott egy új görgősort. Az ekkora műveletek sem igényeltek több időt mint 2-4 óra! Igaz, nem volt egyszerű rájönni, hogy hogyan tudom egyedül kivenni a blokkot! De lehet! Be kell állni a gépházba! Ja, az én gépem már padlóváltós kombi volt. Simán ment 145-öt. Fogyasztott is rendesen 8-8.5-öt. nem tudtam lejjebb vinni.
Igaz, az Apué, a ´70-es 6.5-l-el megelégedett. Persze annak a gyújtása mindíg úgy működött mint egy Doxa.
Szóval használtam ám mindenre, Nyakig sárosan fát húzott az erdőben, vasat hordott, szóval munkaautó volt. De franciaágyként is működhetett, ha a hátsóülést lehajtottuk! 2 személynek TÖKÉLETES! Ezt csinálja meg ma Valaki! Ilyen autó ma nincs! 115 ezerért vettem, tettem bele egy 4 hangszórós magnót. Tökéletes az akusztika, ha a két hangszóró a csomagtér ajtóba van építve. 4 hónap múlva az első vevő elvitte 130000-ért . Szóval, aki szeret "bütykölni" és egy kicsit ért is hozzá, a gép meghálálja!
Ilyen hang, és szag (illat) soha nem lesz már az utakon.

Hibalista

- Besült a motor, gyújtás problémák, lengéscsillapító... a magyar utak hatása...

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1970
Kényelem (8) Használati időtartam 12 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Opel
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)