Szegényke rossz véget ért
Szöveges ítélet
Egy kis magán rallyzáshoz, ökörködésre az er?be, vettünk 3-an a barátaimmal egy lepukkant Wartburgot. Így kezd?dött. Persze alapfeltétel volt a kormányváltó (hehe, mégiscsak ez az igaz Wartyogó) és a fényorgona (ledes benzin átfolyás mér?). Meg hogy a kasztni ne essen szét az els? gyors kanyarban.
Aztán az alsó leng?kart toldottuk meg és így a stabilitás sokkal jobb lett kanyarban.
Kipuffogó cseréje sport kipuffra. Motor kompressziójának növelése, addig, hogy most már csak 98-as megy. Felfúrás, motorgenerál, és fordulatszám függ? gyújtás szabályozás.
Porlasztó és légellátás növelése, a második torkon. Beöml? polírozása.
Ennek eredménye: 175km/h-s végsebesség. És 100-as tempónál pedig 6-7 literes fogyasztás, kisseb károsanyag kibocsájtás:)
Sajnos egyszer egy árokba repültünk vele és összetört az eleje, meg a motor. Kár érte nagyon szerettük, de megvédett minket. Egy karcolás nélkül szálltunk ki belöle.
Hálás kis autó, bár ez nem teljesen széria autó volt, de ez a gyáriakra is vonatkozik.
Hibalista
- Sok minden lett rajta cserélve, átalakítva
- kb kétszer a kocsi ára lettt ráköltve
Ide hordtam szervizbe
Én
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1984 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | 353W | Következő autója? | BMW 8-as sorozat |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |
