A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 DeLuxe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Romantika

Szöveges ítélet

Nos a sárga sporttratyó kirothadt alólam, és az egyik haver papája után megmaradt szép állapotu, megkímélt Waresz boldog ( valóban boldog ) tulaja lettem. Nagy volt, kényelmes, tolótetős, gazdaságos ( városban 8, körúti szerencsétlenkedés 9-10, országút 6 ). Az akkori fogalmaim szerint igazi luxusgép. Jól ment. Nagyon jól. Rengeteget kirándultunk vele, miután megtanultam vezetni:

Történt egy szép őszi reggelen, hogy beálltam az egyik kollégám háza elé, felvenni a srácot. Indultunk dolgozni. Út közben látom, hogy furán méreget vezetés közben. Megkérdeztem tőle, mi a gond? Nem hajtok gyorsan, mégcsak agilisan sem, jelzek mikor kell, stb... ´Meg akarod tanulni ezt vezetni?´ kérdezte, s miután igennel feleltem, máris elkezdődött az intenzív Wareszkezelési tanfolyam. Ezeket az autókat ( a többi korabelit is ) tényleg külön meg kellet tanulni vezetni. Onnantól kezdve nem voltak bajaim vele egyáltalán. Dermesztő hidegben is indult, nem köpte a gyertyát, és baromira ment. ( Egy barátnőmmel vidéken kipróbáltuk, egy elhagyatott szervízútszerüségen. Az ut kiválló minősége ellenére a kocsi 150-160 környékén - saját órája szerint, ami 150 ig van jelölve - iszonyatos lengéssel jelezte, hogy mostmár elég a szivatásból! 1-es 40, 2-es 90, 3-as 110, 4-es ? )

Két sztori:

Csodálatos későőszi hétvége, autóskirándulás, az alföld rejtett szépségei, szalonnasütés miegyéb. Alkonytájt indulás haza. Valahol Monor környékén elérjük a 4-es utat. Perverz csúcs. A fene tudja mi van a környéken, de már két perce cukkolom a verdát, és mégsem jutok be. Egy kis szünetnél sarokgáz, bevág, negyven, kettesbe pofozom a váltót, üveghang. Öcsém kérdezi: Nem kéne váltani? De! - felelem ingerülten - csak eltünt a váltógomb! Nos jó darabig jöttünk kettesben, közben dudáltak, villogtak. Már akkoriban szokásban volt a kilencvenes korlátnál 110-el haladni. A következő benyakútnál megkerestük, és visszacsavartam. Másnap a boltban másikat vettem. Azzal nem volt ilyen baj.

Másik. Egyik haver rábeszélt egy mellékmelóra. Önkormányzati lapokat kellet terjeszteni. Reggel beálltam a parkolóba, és elmentem kávézni. Mire visszaértem, úgy megrakták a csomagtartót, hogy hátulról nézve azt hittem le sem ér az első kerék. Rinyáltam is rendesen. Aztán elindultunk, és láss csodát, ment. Komótosan kocsikázva budán mindenhova eljutottunk, még a vadabb emelkedőkön sem adta meg magát. Csodakocsi volt.

Zárszó: A pöpec gépen csinosítani akartam. Első lépésként a ´sokkal dizájnosabb´ mutatós üza + vízhőfok mérőt szereltem be a ledes csoda kiváltására. Mint kiderült, valami kapcsolóféle volt az űrkorszak ama elődjében, mert onnantól kezdve nem volt ventillátor. A hengerfejnek annyi. Csere után direkt kapcsolót kapot, és király volt.

Egy évvel később kiénekelte egy ismerős belőlem. Neki sikerült kinyirnia. Sajnálom szegénykét. Később vettem egy kombit, amit a szervízben nem keverékkel töltöttek fel. Mire észrevettem a motornak kész. Szomorúúú...

Hibalista

- Hengerfej (saját hiba ) kampec : ingyé, haver sufnijából + 30 perc barkács
-
- Váltógomb : 1500huf Tesóalkatrész, parkolóban felcsavaraozva kb 1 perc
-
- Vízpumpatárcsa : ingyé, haver sufnijából + 10 perc barkács
-
- Belső burkolata az utastérnek ( nagy melegben leszáradt ) : úgy hagytam
-
- Tetőablak nyitótárcsa: ingyé, haver sufnijából ( mire visszamentem a boltból, kicserélte ) max 5 perc
-
-

Ide hordtam szervizbe

Biol Autószervíz : Állítólag értettek hozzá! A tapasztalat szerint csak ráncigáló cég volt.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

A haverok + én + mindenki aki közel volt. ( Nincs oly táj az országban ahol ne találnánk ´szakszerü´ segítséget, és hozzászólást.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 86000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 601 Kombi Következő autója? AUDI 100 automata (álmaim legszebb része)
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)