A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 353 W 1.0 kétütemű 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olyan, mint az NDK

Szöveges ítélet

A kocsi 10 éves korában lett az enyém, de elötte is ismertem mert apámé volt. ELŐNYE: 1:Ingyen lett az enyém:))) 2: Nagy csomagtér. (Bár erre akkor 19 évesként nem volt nagy szükségem.) 3:Akkori fizetésekhez viszonyítva is olcsó alaktrészárak. 4: Egyszerü szerkezet lévén sok mindent lehetett rajta házilag javítani. 5: Magas építésü lévén földutakon "nem ült le". HÁTRÁNYA: 1: Javaíthatatlanul beázó utas és csomagtér. 2: Rentgeteg kontakthiba, 3:Erős korrózió, 4: Hihetelenül gyenge fékek. 5: Esőben legalább egy de néha 2 henger leállt. 6: Kanyarban halálfélelmem volt, mindig azt hittem borulunk. 7: A 3 mutatós műszer volt a legviccesebb. A sebességmérő tehetetlensége , gyorsítás után fékeztem de még 2-3 mp-ig felfelé ment a mutató. Lassításnál fordítva. A vízhőmérő mutatója leesett, a benzinszintmérő mindig 1/4 -nyi benzinszintet mutatott. 8: A müszerfal és a kormány habosított szivacsos-müanyag része vetemedett, repedezett, ha valaki hozzányult, nem uszta meg seb nélkül. ). 9: Annyiszor hagyott cserbven, hogy a csomagtartóban mindig volt egy hálózsák, ha az éjszaka az országuton érne. Abban az évben tán a legjobb napom volt mikor 20000 Ft-ért eladtam. A megérte a pénzét kérdésre azért mondtam igent mert nekem ingyen volt.

Hibalista

- Sebességváltorudazat szétesett. Gyujtásrendszer többször meghibásodott. Rentgeteg kontakthiba. Csomagtér és az utastér is javíthatatlanul beázott. (Uj korától kezdve !!!) Féltengelyt mk. oldalon kétszer kellett cserélni.

Ide hordtam szervizbe

Mivel az autót több mint 20 éve adtam el, nem emlékszem már hol volt szerelőnél, de több helyen megfordult. Illetve a Spirál szervízre emlékszem. (Bp. XIII-Dózsa Gy. ut) és arra is hogy nagyon nem voltam megelégedve velük.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1970
Kényelem (3) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 60000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Következő autója? Uj Traban 601 S -t vettem
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)