NDK Zöldség:)
Szöveges ítélet
Üdvözlöm kedves olvasó!A történet akkor kezdődött,amikor édesapám születésem után egy hónappal(1985),megvette az első családi autónkat,egy 76-os limuzint!Akkor még vaj színben pompázott.Kb 6. tulaja lehetett a 9év alatt!Az autóban voltak jó dolgok:Hely,csomagtartó,és ugye miután első autónk volt,nekünk mindegy volt,csak legyen.1987-ben átfestette az autót.Hogy is mondjam,ilyen undorító zöld lett!Minden volt csak szép nem!Fűzöld,fekete felnikkel.Mai napig kiver a víz,ha megnézem ról a képet!Első kalandunk 1988-ban egy NDK nyaraláson történt!4 nap alatt tudtunk vele menni 1000kilométert:)Ezalatt megevett 90liter benzint,nagyjábol ennyi vizet,kb 5termosztátot,és 3garnitúra gyertyát!Ha a jó szerencse is kedvezett lejtőn képes volt menni akár 75-öt(!!!!)is:)De mivel akkor még szüleim fiatalabbak voltak kalandra vágytak,Így 1989-ben következett Prága,szintén hasonló menet,és hibateljesítménnyel:)Egy tiszaujvárosi út/50km/előtt alkatrésznagykerben kezdtünk!Majd 1990 tavaszán eladtuk a zöld ördögöt!Családi gyász volt!2 napig sírás egységesen!Majd megvettük 1990 juniusában az 1.3-as limuzint,10hónaposan 8000kilométerrel!Hát valami mesés élmény volt!Egy tiszta környezet,motorzaj szinte nulla!Mire hazaértünk édespám többször átmosta a szélvédőt,a kormányváltós elődnek köszönhetően!16évig volt nálunk az 1.3-as.Ezalatt megevett 2 kuplungot,2 vízpumpát,termosztát hiba miatt egy hűtöt,két Ac pumpát!És ugye a kopó alkatrészeket!11éves volt,amikor ugy döntöttünk,hogy munka autó lesz belőle!Ekkor már 29.000(!!!)kilométer volt benne:)Majd ment bele,de hűen állta az időt,és a munkát a kis egyhármas!A gondok igazán akkor jöttek amikor 2006-ban meglett a jogsim,és elkezdtem kezelésbe venni a wareszt!Hát minden nap elromlott rajta valami.Kezdett előjönni a gyári fényezés alól a rozsda!És nekem megette a 12-őt:)Így eladó sorba került.Egyébként is gondolkodtunk már egy fiatalabb autón!2006 szeptemberében eladtuk/hálistennek egy bácsinak aki azóta is ápolgatja/.Ekkor vettem meg első "saját"´autómat egy peugeot 206-ot!Hát mit ne mondjak vissza sírom a warcát!Ez valahogy nem hajlandó a hegyre menni,és nem megy le a gátoldalon!Nyomon követem,és mihejst lehetőség lesz vissza vásárolom a mi kis családtagunkat!Végszóra:Bárkivel szívesen beszélgetek warcákrol!Mail: gampe_karesz@freemail.hu,vagy msn:karesz85_@hotmail.hu
Hibalista
- Ezen az autón szinte minden:)Fékek beálltak,egy hosszabb ut 3 garnitúra gyertya,2garnitura termosztát,és sok-sok egyéb más:)
Ide hordtam szervizbe
Fater bűvölgötte,amig a T..e tele nem lett vele:)
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Ha nagybaja volt akkor Józsibá becenevén karburátorbá.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1976 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 120 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Nem volt autónk:) | Következő autója? | Wartburg 1.3,majd Peugeot 206 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
