A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 353W de Lux 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

NDK király

Szöveges ítélet

A valaha volt kedvenc autóm. Az idő vasfoga azonban ebbe se törik bele, kikezdte már nagyon a rozsda, elévült a konstrukció, hosszabb utat már nem nagyon lehetett vele megkockáztatni, ezért vettem újat.
Nagyon egyben van, sose hagyott ott sehol, terepjárókat megszégyenítő módon küzdötte le a különféle terepakadályokat, legyen az sűrű bozótos, vagy mély sár. (Kifejezetten élvezet vele csapatni a susnyásban, bárkinek bátran ajánlom) Ami a hátrányait illeti: 20 év alatt minden betegsége megmutatta magát, de nem volt olyan amit én és a 13-as kulcs, meg a csavarhúzó meg ne oldott volna. Az egész autó úgy lett megépítve, hogy darabjaiból össze lehessen rakni akár az út szélén is.
Könnyen felforr a vize, főleg nyáron, és vigyázni kell a lengéscsillapítók felfogatási pontjaira, mert kirohadnak, és ha e tevékenységüket épp (a lehetőségekhez mért) száguldozás közben akaródzik megtenni, ezáltal kiugrani a helyükről,az bizony kellemetlen, akárhogy is nézem. Ezen kívül az "Ezek romlottak el rajta" rubrikában láthatók a hibái, amiken kívül persze száz más is előjött, ami nem csoda egy ilyen idős járgánynál. (Új korában semmi gondja nem volt-lehet,hogy ez egy ilyen szerencsés darab.
Meg kell tanulni vezetni. Aki szervós autóból ül át, nagyot fog koppanni, mert itt dolgozik a kéz, a comb meg minden egyéb testrész, de meg lehet szokni. A váltójára szintén ez érvényes, rá kell érezni, utána már játszi könnyedséggel lehet kapcsolgatni- itt jegyzendő meg, hogy az enyém botváltós, nem pedig a sokat emlegetett kormányváltós fajta-arról nem tudok nyilatkozni.
Ha foglalkozik vele az ember, akkor hűséges, és megbízható marad, és megéri a pénzét.

Hibalista

- dugattyúgyűrű
- porlasztóban lévő apróbb alkatrészek
- kipufogó
- tömítések
- termosztát
- AC pumpa
- stb.

Ide hordtam szervizbe

magam

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1988
Kényelem (6) Használati időtartam 20 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 500000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? Következő autója? Citroen Xsara 1.4
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)