Mindent kibíró, Góliát
Szöveges ítélet
Els? autómnak kaptam, hogyha összetöröm ne legyen bel?le akkora baj, de nagyon megszrettem. Az autót a nagy térkinálat jellemzi. óriási csomagtere van, a m?szerfa alatt végig (térkép és keszty?taró egyben) húzodik egy rekesz.
A kormányváltót kezelni nem nehéz, csak hozzá kell szokni és akkor jobbat el sem lehet képzelni nála. Nekem mindent egy újjal bevett, kivéve a rukit, de azt is mindig els?re bevette, csak már öt újj keééett hozzá. Óriási lábtér van a kocsiban el?l, mert nincs kardán alagút (els?kerekes) és nincs padlóváltóbot sem (kormányváltó), így mikor nem m?ködött az alapjárat a kocsimon, csak megkértem a haverom, hogy finoman nyomja a gázt a pirosnál, még én fékezek.
Az autó egyébként mindig pöcre indult a legnagyob hidegben is.
Ha jó fordulat tartományban haladt az ember vele, akkor nem eszik sokat, de azért jók a menettulajdonságai. Jól húz, kettese és hármasa jól eltalált.
Jó brahi autó. Én sokat utaztam vele úgy, hogy 4-5 ember ült a kocsiban és a csomagtérben meg egy kutya, szépen elfértünk.
Autópályán 140-150-a vége, de 120-fölött veszéllyesen billeg, szélben nem is mentem vele gyosabban. Egyszer a csillaghegynél, a Farkasvölgyb?l mentünk a Normafa felé haverokkal és az emelked?n (ahol a gyermekvasút jár) lendületb?l 125km/h-val mentünk, de ott egy dupla ugrató van. Az autó ugrat egy nagyot és pont at alváz közepe érkezett a követlez? ugrató tetejére, amit haverjaim szerint az alváz egy nagy szikrázással és kattanással jellzett. Az autónak semmi baja nem lett, mentünk tovább.
A szabadon futó egyébként szintén hihetetlen jó találmány, mert csak egyesben kell az elinduláshoz kuplungozni, aztán szépen lehet felváltogatni kuplung nélkül (félautomata:)).
A kombi csomagtere majdnem 2 köbméter, minden évben a 2,6méteres karácsonyfát a csomagtérben szállítottuk, úgy, hogy a fa teteje a szélvéd?nél volt. Utcai motorgenerálnál a motort a csomagtartóba tettem éjszakára. Egyszer még egy Lehel h?t?t (A nagyobb fajtát,mélyh?t?set) is szállítottam vele, de akkor már kényelmetlen, volt, mert majdnem a krományra lapult a hasam. A hátsó ülések egyszer?en és praktikusan hajthatók le.
Alapjában véve megbízhtaó fürge és 1l-es motorhoz képes nyomatékos autó. Ha valaki szeret szerelni, jó autó. Esetleg jó második autó vidékre, földútra, könny?terepre.
Sajna az én Wartyogómat a rozsda vitte el, mert a hátsó rugót már nem tudta tartani a kasztni, úgy elrohaszt, hiába alvázas.
Hibalista
- Féker?szabályzó
- Vízpumpa
- H?gomba
- Gyújtótrafó
- f?tengely csapágy
- rozsda
Ide hordtam szervizbe
Magam, ismerösök, rokonok, szomszédok, barátok
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 180000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 120000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Escort 1981 | Következő autója? | Jó állapotú 2 ütem? Waresz |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.4/10) |
