A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 tourist 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható társ

Szöveges ítélet

Nagyon szeretem mert kényelmes könnyen vezethet? megbízható autó. Bár némi odafigyelést ,karbantartást igényel azt sokszorosan meghálálja. A jó beállításokat (gyujtás ,karburátor) meglep? dinamikával ,elfogadható fogyasztással díjazza ,amit még elektronikus gyujtás beépítése esetén jelent?sen fokozhatunk pl.:Érdi emelked? teteje:120 km/h ,ami egy 992 cm2 -s 960 kg-os autótól még a mai viszonyok között is helyt álló teljesítmény. A fogyasztása inkább elfogadható ,mint jó ,bár Én gyakran vezetek nehéz bakkancsal. Különlegessége a szabadonfutó ,aminek erdményeképpen azt a lehelletnyi motorféket sem tudjuk kihasználni (ellenkez? esetben kenés hiányában tönkremenne a motor) viszont el?nye ,hogy elindulás után KUPLUNG NÉLKÜL! tudunk sebességet váltani.
Jó beállításnál nem füstöl jobban ,mint négyütemú társai ,bár ch értéke nagyobb ,viszont a co-ja nagyon kicsi ahhoz képest ,hogy rávetették a "környezetszennyez?"bélyeget.
Bár a közhiedelem szerint nagyon nehéz a kormányváltós típust vezetni ennek a hitnek az elterjedését a kevés rudazatot beállítani tudó szerel? és a botkezü tulajdonosok okozták,leszámítva a hátrameneti fokazatot ,amit kb 1 hét alatt lehet megyszokni. Amúgy egy jó kormányváltóssal kisújjal lehet kapcsolni a fokozatokat,és nagyon kicsi a holtjátéka ,ellenben a botváltós kivitellel ,aminek -szerintem gagyi- gömbfejes megoldása révén elég kezelhetetlen ,és ez az amit nem igazán szeretek az autómban mivel az enyém is botváltós kivitel.
Az autó er?ssége :
-nagyon fordulékony
-megbízható
-könnyen vezethet? ,kivéve kormányváltósal való tolatást
-nagy utas és csomagtér
-és mindenek elött szerethet? családi autó
-komfortos rugózás ,kényelem
gyenge pontok:
-fékhatás
-110 km/h felett labilis
-ha nem figyelnek a karosszériára ,korodál ,f?leg az utolsó széria:els? sárvéd?,küszöb ,ajtók alja

Összegezeve:Kis odafigyeléssel nagyon jó társ.

Hibalista

- féltengelytörés 1X (Nem cseréltem ki id?ben a szakadt gumiharangot)
- F?fékhenger
- botváltó szétesett

Ide hordtam szervizbe

Saját magam

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 94000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 51000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Felicia Következő autója? Wrtburg 353 vagy Merci 123 ,semmi más
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)