A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 353W - Tourist 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kedves, bumfordi, szerethető igásló

Szöveges ítélet

A típussal úgy ismerkedtem meg, hogy apám gimnazista koromban vett egy 353W típust. Szerettük benne, hogy nagy, kényelmes, megbízható és egyszerű szerkezet volt. Az első autóm egy Trabant volt, de az a jelentős futásteljesítmény miatt (évente akkoriban cca 50000 km-t is vezettem!) nem bírta az iramot, meg kényelmetlen is volt. Pár év után vettem egy 20 éves, még dinamós limousint, eléggé lerobbant állapotban. Azzal is elmentem közel 200000 k-t. Ezután egy ismerős kiment ausztriába dolgozni, ezért nekem felajánlotta megvételre a nagyon megkímélt 353 W Tourist - azaz kombi autóját. Minden pénzem ráment a vételre, de megérte. Az autó már padlóváltós volt, ami akkoriban ritkaságnak számított. Rengeteg kilométert tettem meg vele. Szervizbe rendszeresen hordtam, de én is rengeteg munkát megcsináltam rajta. Nagyon könnyen szerelhető, motortere szellős, mindenhez hozzá férni. A szabadonfutó miatt a sebességváltó tartó gumibak időnként megadta magát, ezeket közel 3 évente cseréltem. Egy ilyen munka 15 perc alatt megvolt. A rendszeres szervizelést meghálálta, soha nem hagyott cserben. Az akkori időknek megfelelően gyertya, ékszíj, gyújtás alaplap, gumicsövek és természetesen egy hengerfej pakolás mindig volt nálam. Szerencsére csak egyszer kellett menet közben egy hűtőcsövet cserélni, de ez a kocsi kora miatt nem volt nagyon váratlan és 10 perc alatt megvolt. Sajnos az idő eljárt felette (fogyasztás, környezet szennyezés stb.), majd belém jöttek hátulról és a javítás után egy évvel fájó szívvel megváltam tőle. Vettem egy akkor már 8 éves Szamarát, de a mai napig számomra a legkedvesebb autó a WARTBURG, így nagy betűvel!
Ma már egy Toyota Avensist hajtok és a Wari már csak nosztalgikus, szép emlék, Sajnos!

Hibalista

- Vízszivattyú - Sebességváltó tartó gumibak - ebből 3 db - Index kapcsoló - 2 db

Ide hordtam szervizbe

Budapest, Dózsa György úti Wartburg márkaszerviz

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Rokon, hivatásos autószerelő

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1980
Kényelem (9) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 186000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 601 Limousin de Lux Következő autója? Samara 1,3
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)