Honecker édes bosszúja
Szöveges ítélet
Imádom, hétvégi nagyszül?-látogatásaim állandó kelléke - el?ször süti, aztán irány a horgászbódé a warnyúval. Féléves a jogsim, mióta megvan, én vezetek. Nagymamámék kímél? üzemmódban ( teszkó-nyaraló-horgászbódé-állatorvos) használják. Igen érdekes példány: 86-os, tehát lemezorrú, de még kormányváltós - pedig ekkor már az összes kombit padlóváltóval hozták, ennek a darabnak az összerakásakor Krause elvtárs azonban biztos Katarina Witt-en álmodozott. Az autó valami fantasztikus állapotban van. A beltere igen tágas - a saját 1,86 méterem mögé simán beférek és nincs kardánalagút a kormányváltó+a különálló félalváz+a FWD miatt. Apropó alváz- érdekes extra, hogy a jobb terhelhet?ség édekében nagyfater szerel?je hozzáhegesztett egy elvágott alvázdarabot a gyárihoz, ami alapesetben pont a csomitér kezdetéig, így viszont rendesen a lökhárítóig tart, így ez a Warbi biztos nem fog kettétörni és 1000 kilós utánfutót is simán elhúz, hála a további tuningot jelent? Barkas hátsó rugóknak. A hátsó ülés olyan, mint egy lóca, a térvariációs rendszer viszont több mint leny?göz? - tök sík, 194 centi hosszú raktér, ami pecázáskor kit?n? hálóhellyé teszi a vasat. Vezetni igazi fíling - nekem fater Golf V-öse után kicsit nehéz, nagyfater és Zsófi mama viszont egy puccosabb verdában biztos er?kihasználatlanság miatti izomsorvadást kapnának, illetve kétségbeesetten próbálnák egyesbe tenni az ablaktörl? karját. A szabadonfutó nagyon király, bár én még nem kapcsolom be. A fékek, annak ellenére, hogy elöl már tárcsák vannak, borzalmasak, néha tökre értem fatert, hogy félti Zsófi mamáékat, amikor a Warbival tolják. Ebben az autóban található a világ leghosszabb nev? extrafelszerelése: Kraftstoffmomentanverbrauchsanzeige (egy szó!, a LED-es pillanatnyi fogyasztásmér?t jelenti) - abszolút semmirekell? m?szer, annyit jelez, hogy ha jobban pörög a motor, akkor többet fogyaszt. A motornak abszolút nem f?nyíró-hangja van, úgy duruzsol, mint egy villanymotor - gázelvétekor persze van talántalántalán..........
Összességében: echt gut.... Fenntartási költsége viszonylag magas, mert drága a keverék, ám ez alig autózó nyugdíjasoknál nem számít.
Hibalista
- Zsófi mama beletolatott egy Zuk orrába, így komplett hátsórész csere ( 2 sárvéd?+Heckklappe), ca. 20000
Ide hordtam szervizbe
Tónibá a szomszéd utcában
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 19 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 69562 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 1975-ös 353W Tourist | Következő autója? | Zsófi mamáék sosem cserélik le. 2007-t?l meg fogják bele venni a katalizátort. |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |
