A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 IFA-Wartburg 353 W Tourist Standard 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Honecker édes bosszúja

Szöveges ítélet

Imádom, hétvégi nagyszül?-látogatásaim állandó kelléke - el?ször süti, aztán irány a horgászbódé a warnyúval. Féléves a jogsim, mióta megvan, én vezetek. Nagymamámék kímél? üzemmódban ( teszkó-nyaraló-horgászbódé-állatorvos) használják. Igen érdekes példány: 86-os, tehát lemezorrú, de még kormányváltós - pedig ekkor már az összes kombit padlóváltóval hozták, ennek a darabnak az összerakásakor Krause elvtárs azonban biztos Katarina Witt-en álmodozott. Az autó valami fantasztikus állapotban van. A beltere igen tágas - a saját 1,86 méterem mögé simán beférek és nincs kardánalagút a kormányváltó+a különálló félalváz+a FWD miatt. Apropó alváz- érdekes extra, hogy a jobb terhelhet?ség édekében nagyfater szerel?je hozzáhegesztett egy elvágott alvázdarabot a gyárihoz, ami alapesetben pont a csomitér kezdetéig, így viszont rendesen a lökhárítóig tart, így ez a Warbi biztos nem fog kettétörni és 1000 kilós utánfutót is simán elhúz, hála a további tuningot jelent? Barkas hátsó rugóknak. A hátsó ülés olyan, mint egy lóca, a térvariációs rendszer viszont több mint leny?göz? - tök sík, 194 centi hosszú raktér, ami pecázáskor kit?n? hálóhellyé teszi a vasat. Vezetni igazi fíling - nekem fater Golf V-öse után kicsit nehéz, nagyfater és Zsófi mama viszont egy puccosabb verdában biztos er?kihasználatlanság miatti izomsorvadást kapnának, illetve kétségbeesetten próbálnák egyesbe tenni az ablaktörl? karját. A szabadonfutó nagyon király, bár én még nem kapcsolom be. A fékek, annak ellenére, hogy elöl már tárcsák vannak, borzalmasak, néha tökre értem fatert, hogy félti Zsófi mamáékat, amikor a Warbival tolják. Ebben az autóban található a világ leghosszabb nev? extrafelszerelése: Kraftstoffmomentanverbrauchsanzeige (egy szó!, a LED-es pillanatnyi fogyasztásmér?t jelenti) - abszolút semmirekell? m?szer, annyit jelez, hogy ha jobban pörög a motor, akkor többet fogyaszt. A motornak abszolút nem f?nyíró-hangja van, úgy duruzsol, mint egy villanymotor - gázelvétekor persze van talántalántalán..........

Összességében: echt gut.... Fenntartási költsége viszonylag magas, mert drága a keverék, ám ez alig autózó nyugdíjasoknál nem számít.

Hibalista

- Zsófi mama beletolatott egy Zuk orrába, így komplett hátsórész csere ( 2 sárvéd?+Heckklappe), ca. 20000

Ide hordtam szervizbe

Tónibá a szomszéd utcában

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1986
Kényelem (5) Használati időtartam 19 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 69562
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 1975-ös 353W Tourist Következő autója? Zsófi mamáék sosem cserélik le. 2007-t?l meg fogják bele venni a katalizátort.
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)