A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 Limousine 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Guruló "hintaágy" az NDK-ból

Szöveges ítélet

Én nagyon szeretem ezt az autót, nem hiszem, hogy valaha megválnék t?le. Igazából rosszat nem tudok rá mondani, a kényelme a mai drága autókét is felülmúlja, a nagy, puha ülések, és a kellemesen lágy rugózás kényelmes utazást biztosítanak. A kormányzás könny?, a kormányváltó (amíg avatatlan kezekbe nem kerül) könnyen és pontosan kapcsolható. A motor 1000 ccm kategóriában meglep?en jól gyorsul, a szabadonfutó kihasználásával nagyon kedvez? fogyasztást lehet elérni (akár 7,0 L-t is 100 km-en). Az utastér 5 személy részére is kényelmes (nincs kardán alagút), a csomagtér pedig hatalmas rakteret biztosít. A karosszéria formája a ´70-es évek szögletesebb formavilágát idézi, a sok krómozott elem tetszet?ssé teszi az autót, ma már sajnos természetes, hogy ezek helyett drága pénzért egy halom m?anyagot kapunk.A Wartburg egyetlen hátránya, a környezetszennyez? károsanyag kibocsájtása, amit szintetikus 2T motorolaj használatával némileg csökkenteni lehet, és a kissebb súrlódások miatt jelent?s fogyasztáscsökkenést lehet vele elérni. Mindemellett jelent?sen növeli a motor élettartamát. A hamarosan kötelez? katalizátor miatt a kétütem? autókat már csak hobbiautónak érdemes tartani, a méregdrága katalizátor beszerelése ugyanis id? el?tt tönkreteszi a motort, megnöveli a fogyasztást, az élettertama pedig nagyon rövid, ugyanis az els? gyújtáshiba következtében a katalizátor teljesen tönkremegy. De amíg "jól" m?ködik, addig is csak kb. 3-4%-kal csökken a károsanyag kibocsájtás. Szóval sajnálatos, hogy hozzá nem ért?, rosszindulatú emberek döntenek ezeknek a sokak által kedvelt autóknak, és ezzel együtt sok kispénz? embernek a sorsáról is. De bízom benne, hogy velem együtt még sok Wartburg rajongónak köszönhet?en nem fognak végleg elt?nni ezek az egykor megbecsült, sok embert kiszolgált NDK-s autók. A képen látszik, hogy az autó ma is újszerű állapotban van.

Hibalista

- Gyújtás alaplap, kuplung kinyomó szerkezet, f?fékhenger (az évekig való állás miatt).

Ide hordtam szervizbe

Nem szívesen hordom szerel?höz, mert nem nagyon vállalják már sehol, ha mégis, akkor csak ímmel-ámmal kelletlenül foglalkoznak vele, talán a silány alkatrészellátás miatt. Inkább magam javítom, én legalább szívesen foglalkozok vele.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1979
Kényelem (10) Használati időtartam 8 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 43000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? 353 W Következő autója? Wartburg 353 S TT
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)