A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 1.0 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Életképtelen ködgép!!

Szöveges ítélet

1973as,kockamüszerfalas,kerek órákkal,4xdobfékkel,elsö tulajtól(meghalt),garázsban állt mindig,6éve nem használták,mikor rátaláltam..Öreg fia örökölte,árulta.Elmentem megnézni(franc se tudja,miért kellett nekem Waresz),garázs kinyit,ott állt-sőt,tündökölt..narancsos-barnás színü,sehol egy rozsdafolt,ragyogó krómrács,patika állapotú motor,szikrázó rubin hátsólámpák..semmi fakulás..gyári,teljesen..csak a kéderek hiányoztak az ajtókról..fékek beállva-szorulva,rendszám leadva..így hát vontatás lett a vége..nehezen ment..Forgalomba helyeztettem,zöld(muhaha)kártya,új rendszám,vadi új fékek-dobok felszabályozva..levizsgázott.Elsö kilómétereknél máár(!)termosztát lezárt,forrt a víz 5km után..kicseréltük,erre nem zár be-így fütés sem volt..Annyira füstölt(fehéren),hogy még..és nem tudtuk beállítani a motort-Istennek sem..hiába az uj gyertyák,semmi-és senki nem segíthetett...állandóan fuldokolt,majd leállt-megszívta magát a karburátor mindig..tojáshéj-vezetéssel 9et simán szlopálta,lementem Debrecenbe 80nnal kb,ott kb.14et evett százon--a három lerohadást nem is említve..állandóan beázott,mivel tél volt-belefolyt,majd belefagyott a müszerpult alatti tálcába a víz)))..beülök,térdem beleverem-az egész a lábamra ömlik..jeges fürdö kora reggel..Isteni..patent külsö egy rohadékot takart..ami jó volt;Hmm..60nnal kikerülni a kanyarodót a Méta utcában,le a padkára,bele a gödörbe..futómű az egy tanké..meg sem érzett ilyesmiket..a fékek..annyira jók lettek,hogy 55nél elengedett kormánnyal satu--kitérés nélkül,nyílegyenesen megállt..kormány el sem mozdult..aztán elegem lett a lerohadásokból,és el akartam vitetni a roncsszállítókkal))),9ezret adtak volna-össz.került nekem 210ezerbe..((Aztán megnyugodva sikerült eladnom,40(!)ezerért..1.5év vizsgával..temérdek munkát beleölve..Marha jó üzlet volt,tényleg..de..annyira szép volt..kívülröl..Tanultam belöle,az tuti..kivénhedt,megbízhatatlan krehács..soha többet..kicsivel utánna 1969es Taunus..tényleg tanultam;-)

Hibalista

- Kipufogódob-eldugult,karburátor állandóan xar volt,megszakító,termosztát beragadt állandóan,tolatólámpa szintén égve maradt mindig..

Ide hordtam szervizbe

18kerben egy "szaki"..a fékpadja az udvaron a döngölt föld volt))

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1973
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 63273
Megbízhatóság (1) Vezetett km 4700
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? taunus Következő autója? Taunus,1969es p7.
Ennyire szerette (2) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)