A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 Super 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Életem legjobb befektetése

Szöveges ítélet

Általában én magam szereltem, no meg Józsika, az autószerelő haverom.
A Wartburgomat 1979-be gyártották.
Amikor kiváló állapotban 3-dik tulajdonosként megvettem, akkor atomjaira szedtem.
Szó szerint TELJESEN szétszedtem minden részét. Ami kopó alkatrész volt, azt lecseréltem
a legjobb minőségű alkatrészekre. Amit lehetett, azt megjavítottam, amit nem, azt lecseréltem.
Át lett festve az egész. De nem csk úgy, hanem szétszerelve. Matt festés, polírozva ( libafos-zöld)
Nagyon szép lett. A kerekek fölé egy hajlított alumínium-lemezt tettem, ogy ne rozsdásodjon.
Persze előtte alváz-, és karosszériavédővel lett lekezelve. A fékeket tárcsafékekre cseréltem le.
Megtoldottuk az első lengőkart, és így jobb lett a stabilitás.
Az egyész kocsiszekrény magasabban van; új rugók, sport lengőkar.
Az egész kipufogórendszer cserélve lett egy én és a szerelőm által fabrikált kipuffra.
( Le is van krómozva, úgyhogy csillog, mint a Salamon töke)
A motor átesett első fúrásán 1140 ccm-re. A hűtő cserélve lett zárt rendszerűre. A hűtő mellet levő henger túlhűtött lett,
de az előgyújtás állítása csodákat tett.
Sport légszűrőt szereltem be a karburátorba. Fordulatszám-függő gyújtásszabályozozás, légellátás növelése,
beömlő polírozása, a fogyasztás növelése 12 literre 100 kilométeren.
A fogaskerekek cseréje:
itt látható, hogy egy-egy sebesség meddig bírja:
1- 0-40
2- -70
3- -120
4- -170---végsebesség

Ez talán egy kicsit durvának tűnik, de úgy gyorsul, mint az állat. Ha csak kicsit lépek is a gázra, már
ugrik. A Suzukimnál, ami volt, 100x jobban megy a Wartbug! Magas fordulaton nagyon füstöl. Semmi baja nincs havonta karbantartom, azóta soha nem szokott baja lenni.
Pöcre indul, nem akad a váltó, egyszóval semmi.
A műszerfal cserélve van igazi tölgyfa deszkára ( méretre vágva). Az autó nem lehetett veterán,
mert nem eredetik az alkatrészek, de engem nem érdekel. Az autót 180.000-ért vettem, és több,
mint 500.000-et költöttem rá. Életem legjobb befektetése volt.

Ha beülne valaki, egy kis szellőt érezne a szocializmusból. Egy nosztalgiaszellőt. Érezné,
hogy ezt az autót még 30 év után is szeretik, és mintha az idő semmin se fogna.
A valódi értéket sohasem az aranybányákban kell keresni, hanem csak ki kell nyitnunk a szemünket,
amivel nem nézni kell, hanem látni.

Hibalista

- Nem tudom

Ide hordtam szervizbe

Otthon

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1979
Kényelem (10) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 44000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Swift Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)