A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy Wartburg rövid második élete

Szöveges ítélet

Ott kezd?dik a történet, hogy a Wartburgom el?tt már két éve volt egy Barkasom amir?l már közzé is tettem az ítéletem itt. A Barkast egy imser?st?l kaptuk. Egyszer mondta, hogy van nála egy rossz Wartburg is. De apukám azt már nem engedte (mert ugye kb 3 hónapja vagyok nagykorú), "elég egy szemét a háznál" címszó alatt. Nem is hoztam el. Mindaddig, amíg az egyre növekv? kelet-német autók iránt érzett szeretetem, de inkább imádatom el nem uralkodott rajtam. Úgy döntöttem, hogyha egyedül a hátamon is, de hazahozom. Pontosabban nagymamámékhoz, mert ?k nem ellenezték a kocsi ideiglenes elhelyezését ott náluk. Tehát elmentem ismer?shöz, mondta, hogy nyugodtan vigyem el, ?k csak örülnének neki. Elmentem megnézni, egy pumpával az oldalamon (mellesleg pórul jártam vele, mert biciklivel mentem, és a pumpa beakadt az els? kerekembe, és fejreálltam, ami természetesen nem tántorított el a Wartburg-látogatástól) azzal számolva, hogy a megmaradt gumijai is tök laposak. Tudni kell a történethez, hogy a Wartburg kb. 5 teljes évet állt ott, egyhelyben, hóban, fagyban, es?ben. Mikor megláttam... Elállt a lélegzet belegondolván abba a tudatba, hogy ez az enyém lehet hamarosan. Fémrácsos elej?, krómos lökhárító, két házilag felszerelt ködlámpa, amir?l a legel?ször terveztem el, hogy els? dolgom annak kukába tétele. Mind a négy gumija megvolt. Persze teljesen laposak. Kis gyönyörködés még, és mehet a pumpa! Bal els?, 2 Bar, 2,2 és szétrobbant a gumi. Örültem. És felhagytam a pumpálással. Beültem. Egy nem tudom mihez - de mindenféleképp kelet-német autó bels?höz - fogható illat ütötte meg orrom, kissé édeskés, régies, fura gondolatokat kelt? illat. Kormányváltó állítgatása volt az els? mozdulatom. Hmm...egész jó. Motorteret is megvizsgáltam, hiányzott az önindító, benyapumpa, és egyéb apró alkatrészek. De nekem több se kellett. Pár napon belül lerendeztem egy másik - autóment? kocsival rendelkez? - ismer?sömmel az elhozatalt, szerencsére mindössze egy pofa sörért. Ett?l kezdve minden nap szereltem rajta valamit. Els?dleges célom mindig az, hogy beindítsam, és menjek egy kört vele. Fékje egyáltalán nem m?ködött. A kaszni er?sen korrodált volt, de ez sem zavart annyira. Egy gyönyör? napon délel?tt a gyújtásbeállítást követ?en, 5 év elteltével felmordult a kétütem! Hatalmas füst - a felhalmozódott olaj miatt a tartályban, kein alapjárat, de MEGY! Azon nyomban ki kellett próbálnom. Ment egész szépen, bár vért izzadtam a félelemt?l hogy leszakad a motor vagy mit tudom én. És megtettem vele az els? lépéseket. Ha valami boldogságot jelent nekem az életben, akkor ezek mindig azok.
Sajnos nem sokáig fért el mamáméknál sem, tehát egy (nem igazi) megoldás maradt - MÉH, Csongrád megyei Melléktermék és Hulladékgyûjtõ Vállalat. A pár hónapban amíg nálam volt, gazdagnak éreztem magam. Örömmel töltött el, hogy birtokolhattam erre a kis id?re egy Wartburgot. Most csinálom a jogsit, nehéz lesz beadagolnom még szüleimnek, hogy Wartit akarok venni...
(A kép(ek)en a német rendszámot én raktam fel - irónia)

Hibalista

- Hát...egyszer?bb, ha a jó alkatrészeit sorolom fel.

Ide hordtam szervizbe

H. Viktorhoz személyesen...hé, dehát az én vagyok :-)

Értékelése: 6

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1982
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Wartburg 353W - ugyanilyen
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Vaskacsa

353 353w - 1978
1999.11.30 300000   -

Большой Трабант

353 Limousine - 1986
1999.11.30 28000   4,0

2010-ben is Warbi

353 353S - 1988
2010.12.15 2000   -

3 Generáció - 3 Vélemény / Egy közös mindenkinél: KEDVENC!

353 DeLuxe '75 - 1975
2015.05.04 133000   -

3 év pokol az NDK-ból importálva

353 de luxe??? - 1986
1999.11.30 20000   -

A Bömböm

353 353 Limó - 1978
2008.02.14 25   -

A Kelet IGÁSLOVA,, a család kedvence

353 1000 - 1978
1999.11.30 276345   -

A Wartburg vajon mii?

353 de lux - 1983
1999.11.30 20000   5,0

A drága Klementina

353 W Standard Limousine - 1980
2014.04.22 8000   5,0

A gépállat

353 turist - 1982
1999.11.30 80000   5,0

A hegyi rém

353 353 W - 1985
1999.11.30 1000   -

A kedvenc Warcsim

353 353 - 1987
2009.05.04 100000   -

A keleti blokk családainak kedvence

353 353 W Standard - 1987
1999.11.30 43000   4,0

A keletnémet álom

353 w - 1984
2007.11.24 8000   2,3

A kétütemű betonvasaló

353 limousin - 1983
1999.11.30 150000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)