A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 Turiszt/kombi 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy h?séges társ -volt ;-((

Szöveges ítélet

Szevasztok!Mivel én elég sokáig éltem eggyütt ezel az igaz baráttal ezért sokmindent tudnék róla írni,DE CSAK JÓKAT!!!
kilenc -évig és kilenc napig használtam,mint szobafest?-de igazán nem volt vele problémám!Az,hogy a soroksári út na meg a többi hasonló állapotú út mit tett a futóm?vel-figyelmen kívül hagyandó!De a gömbfejek é csuklók cserélye hihetetlenül OLCSÓ!-800 és 1500 forint között lehet beszerezni nagyon sok autósboltba a mai napig. hihetetlen sok dolgot szállítottam vele pl:1000m tet?lécet,szegélykövet/kb 600kg+futón még 400kg ot,gerendákat,szarufákat,gipszet,festéket,téglát,sittet.......stb-de állta a sarat!Igaz,hogy nem volt egy gyorsulási bajnok,de azér egy pár aútónak sikerült oda füstölnöm rendesen:-))/bocs ha te is köztük voltál!/végsebessége:145-km/h /Kényelmesnek kényelmes volt a vastag párnázott ülések végett,de egy kissé huzatos volt,mert az ajtók sosem zárodtak rendesen-és ezért a soroksárin szinte sosem tudtam úgy végig menni,hogy figyelmes autós társaim eggyike pantmimozva ne figyelmeztetett volna róla.A szép krém szín? fényezést is két évente felújítottuk rajta Trinát zománcal,egy doboz gittel,na meg púrhabbal, így sikerült mindíg jó szinben feltüntetni a szigorú vizsgabiztosok elött!Nem egy flancos aútó,de tágas strapabíró h?séges társ volt a mai napig /2005. X.10./mert lejárt a m?szaki vizsgály és már nem volt értelme gógyítgatni tovább trináttal sem.Ma fályó szívvel búcsúztunk tölle soroksáron a MÜ-GÚ-ban ahol újra hasznosítják a fém alkatrészeit,hogy egy sokkal gyengébb min?ségü valamit csináljanak bel?le;-(( Ezzel a pár sorral emlékezem meg róla-(d)gyászos hangulattal;-( Ísten veled! Ui:.ha lehetne ebb?l a sárkány járgányból újat kapni akkor tuti,hogy vennék még egyet!Szevasztok.

Hibalista

- 2 Kuplungtárcsa, 2 vízpumpa,13 db gumi és egy pár gömbfej-csukló /persze Dunaharaszti útviszonyok végett!

Ide hordtam szervizbe

A futóm?vet egy haraszti autó szerel?,a többit sajátkezüleg!!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1985
Kényelem (10) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 34000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Kadett d Következő autója? Opel omega
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)