A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 deluxe 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Családtag

Szöveges ítélet

Sok trehány szerelő nyúlt hozzá, mintha olaj,zsír,kontakt spray nem is létezett volna. Az utángyártott,felújított alkatrészről nem is beszélve. Egészen új korában kivettek a termosztátot, rendszeresen ment két hengerrel, apukámnak egy hengerrel is beindult, 16 éves korában pont egy már nem létező q1 szerviz előtt ment szét a kuplungja, érdekes módon ott sikerült a váltómechanikát úgy beállítani, hogy nem ütköztek a fokozatok se a kormányba, se a műszerfalba (de a zsír is csodákat tett vele),azóta sem. De addigra megtanultam, hogy a váltónál hol vannak a fokozatok. Új fékbetétekkel rendszeresen megszorult a tarcsa. a főfékhenger meg fogyóalkatrész volt. Az első km órát 54Ekm nél kivették, hátha azzal könnyebb lesz eladni (nem került rá sor) a két óra legalább háromszor átfordult. A motorja ma is bontatlan állapotú, jó kokszos lehet, csörögnek is a hengerek rendesen, gyári hengerfejtömítés van benne. Persze volt építkezés is. A váltója csak érző lényeknek engedelmeskedik, egyébként recseg ropog. A szabadonfutó sosem működött, ma már tudom,hogy a nem megfelelő olaj miatt. Mikortól magam felügyeltem a gyertyák, és a gyújtás kontaktok állapotát pöccre indult.

Ilyen méretű beltérrel rendelkező autóban azóta sem ültem, mindenhol könyök-térd beverés van akármekkora batár kívülről.
Csomagtér folyton félig volt szerszámmal meg alkatrésszel, soha semmi csomagot nem raktunk az utastérbe mégsem. A kesztyűtartó hihetetlen méretű.
Ma már rettentő állapotú a karosszéria, műszaki sincs rajta, bár szerintem leporolás után átmenne.

Hibalista

- váltókartörés többször
- hátramenetkapcsoló többször
- gyertyák trafók rendszeresen
- főfékhenger
- tengelykapcsoló bowden hegyek
- generátor 1X
- lengéscsillapítók rugók 1x
- csomagtérajtó rugói 1x
- forgókapcsolók 1X
- biztosítékházak 1X
- lámpatestek 1X
- lengőkarok
- hátsó doblemez
- zárak
- ablakemelő szerkezetek
- pedálok

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1983
Kényelem (10) Használati időtartam 22 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 300000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 105s Következő autója? Oltcit
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)