Büdöske
Szöveges ítélet
Újonnan vettük egy 1300-as Lada után. Erre kellett legkevesebbet várni (ma már mond ez valakinek valamit? :))
Újonnan jó volt, de furcsa a Lada után. A család nem szerette, hiába volt nagy csomagtartója, és hiába volt óriási belülről. Dolgozni is jó volt vele, bár oda kellett figyelni a pakolásnál, nehogy megroppanjon a hátulja.
3 évesen megtört az eleje (fizetett a biztosító), de a motorcsere után rengeteg hibája előjött, amit a hengerfej csiszolása tetézett be úton Németország felé. Annyi pénzt fizettünk, amennyibe me kerülne egy Porsche éves szervize.
Éppen autót venni mentünk, talán bosszúból csinálta. A német utat követően megvolt még vagy fél évig, de minden baja volt, aztán eladtuk. Nem hiányzik, rengeteg baja volt.
Mai fejjel már nem vennék újonnan, hanem vettem volna akkor egy használt kocka-Ladát, ´89-ben úgyis bejöttek a használt nyugati verdák. Rettenetesen füstöl, iszonyú a fosaztása, a fék katasztrófa, a víz mindig felforr.
Remélem, hogy hamarosan az összes ilyen szörny a Trabikkal és Barkas-okkal együtt örökre eltűnik.
Hibalista
- Alapból sokminden: váltórudazat, hengerfej-tömítés. A legnagyobb baj az volt, hogy egy balesetben megsérült az eleje. Majdnem totálkáros lett, de aztán sajnos mégsem. Motorcsre, és innen kezdődtek a bajok: nem volt hozzá hűtőventillátor, így állandóan hengerfejes lett. A végén az eldeformálódott hengerfejet teljesen le kellett csiszolni. Mindezt Bécsnél, ami eszméletben pénze került.
Ide hordtam szervizbe
sok volt
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1986 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 112000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 1300 | Következő autója? | Citroen Visa 14 TRS |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.7/10) |
