Barkácsolni vágyóknak, őrülteknek,megszállottaknak
Szöveges ítélet
Jó vételnek tűnt, kevés kilóméterrel, megkímélten és apámnak nagy szűksége volt autóra, maszek kőműves. 40 000Ft volt.
Jó oldala, hogy bazi nagy, jól gyorsul kb 40km/h ig. szigetelőszalaggal, dróttal, és egy kombinált fogóval sokmindent megjavíthatunk rajta. Egyszerű kb annyira mint egy kilóméterórával felszerelt váltós bicikli.
Problémák: Hengerfejpakolás egy nagyobb gáznál (esetleg utánfutó, emelkedő, nyári hőség) tönkrement, a kipuffogón távozott a hűtővíz, a maradék pedig felforrt. A fagyállót már régen elfelejtettük...
Ha elindult, akkor is gyakran csak 2 henger. Ezt apu vagy észrevette, vagy nem. Az első ajtók kinyitásánál a kezünkbe maradt a gomb, becsukásnál viszont kis erőnél nem zárt, nagynál szintén nem, de akkor apu erősen káromkodott. Belűlröl történő becsukásnál a kárpittal együtt lejött a fogantyú. Apám úgy közlekedett, hogy kiszállásnál letekerte az ablakot és a kinti kilincset használta, mert a bentivel (maradék menetes csonk) csak ő tudta nyitni, de ő is csak 10ből 1 szer. Később az ablaküveg a tekerő 360fokos elfordítása után beesett az ajtóba amit a hosszúságához képest mocskosabb melóval orvosoltunk. A váltóhoz sebészi ügyesség, évekig tartó gyakorlás kellett és már ment is, addig amíg olyan nem vezette, aki nem isemerte, mert akkor több sebesség eltűnt.
Hibalista
- hengerfejpakolás, gyújtás, kipufogó, váltó, szabadonfutó, fűtés, ajtókilincs, kárpitozás, ülés, világítás, stb, stb
Ide hordtam szervizbe
Egy helybeli bácsi, aki fiatalkorában csak ilyenekkel foglalkozott.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | 1200 | Következő autója? | trabant |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.5/10) |
