A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 353W 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az akusztikus sezlon

Szöveges ítélet

A világ legértelmetlenebb autója, ezért szerettem. Minden, a kinézete, a belseje, a teljesítménye, egyszer?en reménytelen, viszont kifejezetten szórakoztató volt.

Meggy?z?désem, hogy az NDK fejleszt?mérnökei és atomtudósai 20 évig gondolkoztak azon, hogyan lehet egy leállított motorú autóból, álló helyzetben is hangokat kicsikarni. Hát sikerült, mert ez a járgány már viszonylag enyhe szélben is kürt?ként m?ködött, és szó szerint feler?sítette a szélzajt. Kikapcsolt motornál is volt hangja. Sokat szórakoztam magamban eme érdekes akusztikai jelenségen.

A tudományos részhez tartozik az is, amilyen kitartóan döngött, ha becsaptam az ajtaját. Vagy 2 percig kongott a bádog, és csak aztán hallgatott el.

A hátsó ülése egyenesen egy kelet-kelet-NDK bútorszalonból származott. Remélem, hogy a designer kapott állami díjat, amiért megalkotta a világ egyetlen, autóba épített sezlonját. Merthogy ez egy igazi szocialista sezlon volt, az a fajta, amit a nagyszül?knél láttunk még régen, és amit már gyerekfejjel is utáltunk, bár jól lehetett ugrálni rajta. Az a domború ív, ahogy gömbölyödött kifelé, azok a reménytelen rugók - ez volt minden id?k legrondább, legnevetségesebb, legszocialistább és egyidej?leg legkényelmesebb hátsó ülése. Annyira szörny? látvány volt, hogy ne is nevezzük sezlonnak: ez egy sezlony volt, és ezzel mindent elmondtam.

A f?tése megint a röhejes kategóriába tartozott. Nem az volt a baj, hogy elég szerényen f?tött, hanem hogy hozzápasszítottak egy sokadik tudományosan kikísérletezett kísér?jelenséget, a párát. A radiátort közvetlenül a szélvéd? elé tették, két, igen ízléses és feltétlen szükséges rács alá. Nem kellett fizikusnak lenni ahhoz, hogy az ember rájöjjön, hogy ha egy csepp es? esett, azonnal ráesett a f?t?szálakra, tehát el?ször elpárolgott, és csak aztán jött a relatív meleg. És hova párolgott? Naná, hogy a szélvéd?re. Nyilván a kor egyik alapkövetelménye, az állandó és fokozott éberség miatt - nehogy má´ elbóbiskoljon a szocialista autós, hadd kelljen dolgoznia is valamit az utazás öröméért.

A csomagtartója hatalmas, ám ostoba volt, tehát a tervez?k ebben sem tértek el az NDK kommunista párt akárhanyadik kongresszusán tudományos igénnyel meghatározott fejlesztési elvekt?l. Ugyanis nem lehetett bele nagy tárgyakat pakolni, lévén iszonyú magas a pereme.

A kormányváltója és a fogyasztásmér?je full extrássá tette.

Soha nem volt még ilyen vicces autóm. Imádtam is!

U.i.: A motorja harmatosan nyújtott, de azért adtam 10-est a teljesítményre, hogy a vartyogó megkapja az ?t megillet? sok-sok pontot.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1986
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 40000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? 318i Következő autója? Volvo 144
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Vaskacsa

353 353w - 1978
1999.11.30 300000   -

Большой Трабант

353 Limousine - 1986
1999.11.30 28000   4,0

2010-ben is Warbi

353 353S - 1988
2010.12.15 2000   -

3 Generáció - 3 Vélemény / Egy közös mindenkinél: KEDVENC!

353 DeLuxe '75 - 1975
2015.05.04 133000   -

3 év pokol az NDK-ból importálva

353 de luxe??? - 1986
1999.11.30 20000   -

A Bömböm

353 353 Limó - 1978
2008.02.14 25   -

A Kelet IGÁSLOVA,, a család kedvence

353 1000 - 1978
1999.11.30 276345   -

A Wartburg vajon mii?

353 de lux - 1983
1999.11.30 20000   5,0

A drága Klementina

353 W Standard Limousine - 1980
2014.04.22 8000   5,0

A gépállat

353 turist - 1982
1999.11.30 80000   5,0

A hegyi rém

353 353 W - 1985
1999.11.30 1000   -

A kedvenc Warcsim

353 353 - 1987
2009.05.04 100000   -

A keleti blokk családainak kedvence

353 353 W Standard - 1987
1999.11.30 43000   4,0

A keletnémet álom

353 w - 1984
2007.11.24 8000   2,3

A kétütemű betonvasaló

353 limousin - 1983
1999.11.30 150000   -
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)