Ahol az út véget ér átülünk a Warburgba...
Szöveges ítélet
A család első autója volt és a mai napig megvan bár inkább csak a múltidézésre mintsem autókázásra használjuk, ha mégis bepattanunk a volán mögé elsősorban földutakon megyünk. Bár életútjának felét még fénykorában is földúton tette meg. Igazából az az erőssége hogy nehezen hullik szét az ilyen rázós terepen, a mai autók közül már csak a terepre szánt 4x4es ek vagy terepjárók tudják azt amit ez a gép. Ennek legfőbb oka nem a teljesitménye mert az elég közepes(közepesen gyengusz) hanem a hasmagassága nem akad fenn sehol de ha mégis akkor mi van?:-)
Feltételezhetőleg megmarad amig el nem enyészik, eladni nincs értelme a négy gumi ér annyit amit adnának érte. Úgyhogy maradnak neki az örök szántó-mezők. Most már kizárólag tavasztól őszig megy téli álmokban piheni ki a fáradozásokat.
Fö gyengéje a rozsda de amíg nem esik ki az ember alul addig jó( küszöbök ajtók rendszeres restaurálásra szorulnak).
Motorikusan megbízható ha általában beindul és ha bemelegszik akkor lehet tolni neki.
Sok mindent szállítottunk már az óriási csomagtartójában (inkább raktérnek nevezhető). De elég magasra kell emelni a dolgokat a ki be pakoláskor.
Hibalista
- 20év alatt ami elég sokminden. De igazából csak bosszantó apróságok, és sokszor a használhatóságot nem befolyásolták nagy mértékben. A vízpumpa többször elromlott.
Ide hordtam szervizbe
Aki nem tudja szerelni és autószerelő a szakmája az malacért vette a szakképesítést igazoló papírját. Bárki megszereli aki kicsit isért a kocsikhoz.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 20 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 140000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Még megvan de volt utánna több másik is |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
