A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 de lux 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A Wartburg vajon mii?

Szöveges ítélet

amikor megvettem,nagyon szép volt.rozsdamentes kaszni,karamell szin, sok mindenféle mütyür volt benne.nagy,kényelmes,és nagyon szerettem.nem is volt vele baj kb fél évig. aztán egyszer véletlenül átléptem vele a 120as tempót,és onnantól kezdve,csak úgy szórta rám az átkot. vizpumpa széthullott,aztán,a gyújtáselosztó esett atomjaira,aztán a váltó aztán minden ami leállást okozhat.odáig jutottunk,hogy minden honapban fizetéskor vittem gyújtást állitani és annak minden elemét cseréltetni,de 3 henger már nem járt benne többet.mindig csak 2.+a havi új vizpumpa,és kb3 havonta kellett váltót cserélni. ennek több oka volt néha a 2es fokozat darálta le magát, néha a rükverc met el véglegesen/egy szerelő azt mondta,hogy wartburgal meg se próbáljak tolatni,mert azt nem arra találták ki/,de volt,hogy a váltó rúd ami kb12es acél tört el bent a váltóban. harmadikban maradt,és mire hazaértem vele,megette a kuplungtárcsát.szemét volt.akár hova indultam vele mindig cserben hagyott.ha csak a városba és annak 20kmes körzetében maradtam vele,nem volt baj.a végére nagyon belejöttem: az 5dik saját motorcserémetmár 1,5 óra alatt végeztem el másodmagammal.ja és rájöttem hogy lehet belőni a váltót.a lényede hogy az egynél és a 3 nál MINDIG vizszintesen álljon a tüzfalon mozgó lapos görbe vas a gömbcsuklóval. ha nincs vizszintbe a kis gömbcsuklóval akkor át tud pördülni fölötte és a gangokat függőleges helyzetbe foglya csak venni. a moci szám nem stimmelt,és ömlött a viz a pumpából és elhajlott a futómű és galllyra szétrozsdált és gyülöltem,amikor hirdetésre jött egy gekkó este 11kor korom sötétbe kifizette az árát elment vele 12km-t és megszorult a motorja.remélem már nincs meg, ha palacsintasütőt csináltak belőle,szerintem annak is letört a nyele.....

Hibalista

- fötengely,kb15vizpumpa, 3-4váltó,generátor,ac,gyújtás rendszeresen

Ide hordtam szervizbe

mindig legközelebb ahhoz a ponthoz,ahol megállt.

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1983
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 70000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 2107 Következő autója? skoda s110l
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)