A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 353W 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A nagy batár iciri piciri motorral

Szöveges ítélet

Újonnan vettük, a Trabant után egy csoda volt. Állítható ülések ( ez 80-ban csak a de luxe típusokhoz járt), hatalmas autó nagy csomagtérrel elég jó f?tés. A 18 év alatt 5 alkalommal voltunk vele Németország nyugati felén, bejártuk vele a régi Jugoszlávia tengerpartját teljes hosszában. Soha nem hagyott ott bennünket, pedig Jugoszláviába 4 személlyel tet?csomagtartóval mentünk. Igaz hegynek fölfelé a kettes sebességi fokozat állandósult, lefelé meg a fékek kerültek nehéz helyzetbe. 1998-ban a majd 8 éves fékolaj fel is forrt, de ez nem az autó hibája hanem a gazdájáé volt. Az utóbbi években már nem lehetett vele normálisan közlekedni mert a motor teljesítménye már nem megfelel? a forgalomban való részvételhez meg 100 km/h-nál a szélzaj iszonyatos. Az autó nagyon megvigyázott állapotban került el t?lünk a keresked?höz aki beszámította. 20 éves korában sem rohadt veszélyesen, viszont beázott a csomagtartója már, meg a visszapillantó tükörnél az els? szélvéd?. Plussz olyan baja volt, hogy mivel álló hengeres volt ezért a középs? hengerbe bele esett a gyertyapipa érintkez?je, amit csak a beindításkor vettünk észre. Ezt követ?en a középs? henger csak polírozva lett és még így m?ködött 10 évet. Igénytelen egy jószág volt. Amikor megjelent itthon még megfelelt a követelményeknek, de Nyugat-Európában már enm vette fel a versenyt az ottani autókkal.

Hibalista

- középs? kipufogó dob, hengerfej tömítés, kondenzátor, trafó, és egy kazalnyi gyertya, jobb els? kerék csapágy, gömbcsukló

Ide hordtam szervizbe

saját javítás

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1980
Kényelem (3) Használati időtartam 20 év
Teljesítmény (2) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 601 Következő autója? Seat Ibiza
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)