A nagy batár iciri piciri motorral
Szöveges ítélet
Újonnan vettük, a Trabant után egy csoda volt. Állítható ülések ( ez 80-ban csak a de luxe típusokhoz járt), hatalmas autó nagy csomagtérrel elég jó f?tés. A 18 év alatt 5 alkalommal voltunk vele Németország nyugati felén, bejártuk vele a régi Jugoszlávia tengerpartját teljes hosszában. Soha nem hagyott ott bennünket, pedig Jugoszláviába 4 személlyel tet?csomagtartóval mentünk. Igaz hegynek fölfelé a kettes sebességi fokozat állandósult, lefelé meg a fékek kerültek nehéz helyzetbe. 1998-ban a majd 8 éves fékolaj fel is forrt, de ez nem az autó hibája hanem a gazdájáé volt. Az utóbbi években már nem lehetett vele normálisan közlekedni mert a motor teljesítménye már nem megfelel? a forgalomban való részvételhez meg 100 km/h-nál a szélzaj iszonyatos. Az autó nagyon megvigyázott állapotban került el t?lünk a keresked?höz aki beszámította. 20 éves korában sem rohadt veszélyesen, viszont beázott a csomagtartója már, meg a visszapillantó tükörnél az els? szélvéd?. Plussz olyan baja volt, hogy mivel álló hengeres volt ezért a középs? hengerbe bele esett a gyertyapipa érintkez?je, amit csak a beindításkor vettünk észre. Ezt követ?en a középs? henger csak polírozva lett és még így m?ködött 10 évet. Igénytelen egy jószág volt. Amikor megjelent itthon még megfelelt a követelményeknek, de Nyugat-Európában már enm vette fel a versenyt az ottani autókkal.
Hibalista
- középs? kipufogó dob, hengerfej tömítés, kondenzátor, trafó, és egy kazalnyi gyertya, jobb els? kerék csapágy, gömbcsukló
Ide hordtam szervizbe
saját javítás
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 20 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 150000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | 601 | Következő autója? | Seat Ibiza |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.4/10) |
