A megbízhatóság szobra
Szöveges ítélet
Ez a kocsi átlagembereknek készült, olyanoknak, akik otthon még a villanykörtét is képesek szakember segítsége nélkűl kicserélni. Imádom, mert rászolgált. Csak tanulhatnak tőle megbízhatóság és javíthatóság, valamint az olcsó fentarthatósága miatt a menőnek kikiáltott, műanyag dobozos 3 év után már eldobható autót gyártó konszernek. Ez az egyíszerűség és megbízhatóság mintatípusa. Az utód 4 üteműje még lelki rokonságban sem állhat mellé. Ma már akinek van, az megbecsüli, el nem adható, vagy aki megveszi katalizátor kötelezett. Szerintem 2012 év után sem kellene ezzel a kétütemű tipussal foglakozni, mert a környezetet igazán nem ez a típus károsítja. Tudják ezt azok is, akik a multik nyomására a SUZUKI-ba és más papírautókba ültették át a polgárokat.
Hagyják már létezni a kevés megmaradt és megbecsült technikai emlékünket, és ne hagyják elveszni unokáink elől ! Talám meghallgatásra kerül, talán nem. Minden esetre a múlt egy becses darabját veszíthetjük el egy hozzá nem értő tollvonása miatt !
Hibalista
- Igen, már 26 éves korában ki kellett cserélnem a kuplung kötelet, mert az utolsó szálig tartotta a formáját. Ez az új alkatrész 500 kemény Ft-ba került. És szintén ebbena korában cseréltem ki az üzemanyagmérő adóját . Más ez idáig nem következett be.
Ide hordtam szervizbe
Nem volt még szükség szerelőre, mivel van fényképpel is ellátott javítási kézikönyvem.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1981 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 10 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 40000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Mercedes Shell | Következő autója? | Ez még 150 évig kitart |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.6/10) |
