A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 353 (1966-1988)

353 DeLuxe '75 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

3 Generáció - 3 Vélemény / Egy közös mindenkinél: KEDVENC!

Szöveges ítélet

1976 Tavasza megérkezik a levél, hogy átvehetjük az új gépcsodát a Csepeli Merkúr telepen... Nagy ováció egy 1975ös De Luxe változat, Rádióval szerelve, állítható fotel ülések, és a jellegzetes NDK-s autószag... Felejthetetlen volt...
~ Nagyapám

Bejártuk vele az országot keresztül kasul, sose volt vele nagy gond vagy égető fontos, megkapja a megfelelő törődést fél évente és kimegy a világból is... Emlékszem mikor ezzel járt apád csajozni... Mikor kellet az autó nekem sose volt itthon...
~ Nagyapám

Mit gondolok az öreg Wartburgjáról? Szeretem, Egyszerű, Jó, Kényelmes, Nagy... Bár a fékek, ha rosszul van beállítva akkor képes nem fogni... A Botváltónak a kormánykeréknél lévő csuklóit "szilikon" sprével befújtad, kis újjal tudtál váltani olyan szépen járt... Ezzel mentem anyádért mikor megismertem, szívemhez nőt... Szerette az egész család, Húgom is (Keresztanyám ~ cikk író) mindig kiabálta "Papa! Hullámvasút, Hullámvasút" mikor a Bakonyba voltunk vagy a Mátrába... Remek autó volt, de ha karban van tartva a mai napig egy remek autó csak törődni kell kicsit vele nem olyanok mint ezek a modern autók... Picit több időt kell rászánni...
~ Édesapám

Idén (2015-ben) kaptam meg Nagyapámtól a "kis" sárga kockát... Bevallom beleszerettem a kényelmes ülésébe, a jellegzetes hangjába... Mondjuk úgy barátnő nélkül ő a szerelmem főleg, hogy nőnapkor vették át nagyapámék így egy lapáttal rátesz az öreg "maca". Baráti körömbe is sokan szorítottak a 10 éves állás utáni visszahozásból, de vissza hoztuk olyan mint új korában és megőrizte az 56LE teljesítményét! Ami nem kis szó egy lassan 40 éves autón :).

Vannak hibái sok... Pl.: Hangszigetelés? Felejtsd el. Keverékkel megy, drága mulatság 50 liter után 1 liter Castrolt beletölteni (+4.000Ft)...
Ha nem szerettem volna bele, le OT-tam volna és tovább adok rajta egy gyűjtőnek...
De most már én vagyok a gyűjtő, egy csóró egyetemista, zakóban, sárga Wartburgban...
Megnéznek, mosolyognak, vagy elkezdenek sztorizni, vagy csak gyönyörködnek...
Mint ha a 70-es évekből léptem volna ki...
Ilyen vagyok, magával ragadott... Egy életre...

Hibái ellenére szeretem ~1.000Ft-ért mindent kapni hozzá alkatrészt, nem drága, egy picit ismerni kell az autókat és 10 perces melóval minden orvosolható!

Ui.:
Modernizálni szeretném idén, új hangrendszer (Szigorúan egyedi előlappal (Régi mintájára), és gyári hangszóró cserével semmi más), LED világítás a rendszámnak a motor és a csomagtérben illetve az utastérben.

Ui 2.:
40 éves távolléte után jövő Júniusban hazalátogat Eisenachba, megérdemli a "maca".

Kieg.: 30 évet tuti nem vezettem ezt aláírom 20as éveim taposom (Édesapámmal és Nagyapámmal írtam a cikket).

Hibalista

- Érdekes eset, semmi komoly, más panaszkodik az benzin szivattyúra ami a rossz keverés miatt megy általában tönkre, vagy a hűtés bemondja az unalmas esetleg beköpi a gyertyát... Semmi ilyen nem volt se nálam, se édesapámnál, se nagyapámnál furcsa ugye? Egyáltalán nem... Keverés a legfontosabb (1/40-1/50 az ideális). - AC puma 1x 100.000Km-nél (elhasználódott). - Kezdetekbe a rossz keverés miatt beköpte a gyertyákat. - Kopó alkatrészek (Gyertya, Biztosíték, Fékbetét, stb). - Botváltó rudazat 1x (kikopott nem figyeltünk). - Botváltó kar 2x letört (Ne gyorsulj 1500S ellen). - A hűtés legyen tiszta és bírja a 40°C is nyáron akár. - - Eindhoven - Budapest oda vissza megállás nélkül. (✓)

Ide hordtam szervizbe

Nagyapám: Volt katona létére mindenre vigyáz, kis kockával se volt ez más képen... Elején hitt a szervizkönyvnek utána már a "két kezének és a szemének", talán ezért megy még a mai napig is. Édesapám:Taxis létére 40 autó tuti megfordult alatta az évek során... Lada, Warsawa, Wartburg, Trabant, Suzuki, Kia, Chevrolet, Dewoo, Fiat, Moszkvics stb.Valamit nem tudok hozzájuk fordulok... Kívülről ismerik már :).

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Legjobb barátom, több cégnél dolgozott Unix, Bárdi, kívülről ismer minden autót, remek szakember, bár néha noszogatnom kell.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1975
Kényelem (8) Használati időtartam 30 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 133000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Kis kerekű Púpos (Mellette)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 353 1966

További ítéletek (138 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)