A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Wartburg » 311, 312 (1955-1966)

311, 312 Limuzin 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Púpos Wartburg - tíz mázsa múlt

Szöveges ítélet

Kis korom (óvoda) óta megfogott a formája, pedig már akkor is ritka volt. (1983-1986) 90.000 Ft volt a hirdetésben, rendszám nélkül, és nagyon messze volt t?lünk. Kés?bb kiderült, hogy egy másik is van ott, kicsit kevesebbért. Teljesen logikátlannak t?nt két roncs autót megvenni, ami biztosan nem használható még vagy 1-2 évig, és a szállítási ktg. egy harmadik ilyen autó ára. Fájó szívvel feláldoztam a csapatós zsigulimat és azonnal megvettem, mindkett?t.

Milyen az autó?
Még egy métert nem mentem vele, de imádnivaló. Nagy hely, szalmával tömött rugós ülések, szinte semmi m?anyag, minden fa, fém, gumi, maximum bakelit. A harmadik, kis ablak azért kibillenthet?. Egy ajtó kb. 30 kg. Ha becsapom, visszangzik, de valahogy máshogy, mint a kocka Wartburg.
Hátsó rendszám a lökhárítóban, amit most mindenki csinál tuningautókon. A tanksapka a hátsó ablak mellett (!), álmodni sem lehetne szebb helyre. Kívülr?l gyönyör? forma, minden részletében. Szerintem.

Szög egyszer? motortér, ágyrugó tartja a magasban a motorháztet?t nyitáskor. 6V-os, összesen talán 10-12 biztosíték. Külön réz ház a termosztátnak, vízpumpa is külön a blokktól, saját állványon. A karburátor valóban úgy néz ki, mint a séma amit a tankönyvekben rajzolnak. Bárki megértené a m?ködését.
Motortérvilágítás is van, egyb?l a karbi fölött. Egy laprugó keresztben, négy dobfék. Nagyjából ennyi.

Eddigi tapasztalat:
Egyszer vontattuk, a bérlemény garázsig. Az emberek megfordultak az utcán, integettek, hümmögtek. Ha a garázsban matatunk, nyitott ajtónál az emberek benéznek, továbbmennek, majd visszajönnek megint megnézni, megdicsérni, mindenkinek van hozzá szava. Hangsúlyozom, egyenl?re "er?sen felújítandó" a gép állapota.
Kaptunk már hengerfejtömítést, szerelési könyvet, csak úgy, mert látták. Hihetetlen.

És majd ha kész lesz, be fogja köpni a gyertyát, és valószín?leg gond lesz a gyújtással is. Igen. Na és? Majd viszünk magunkkal szerszámokat. Mind a négyet, ami az autóhoz összesen kell.

Hibalista

- Mivel teljes felújítás kell...

Ide hordtam szervizbe

Saját, és nagyon trehány vagyok.

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 1962
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? 2101 Következő autója? hétköznapi autó nem számít most
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Wartburg 311, 312 1955 (1955 - 1966)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)