Szárazföldi YACHT - Az én kis GREEN VELVET-em
Szöveges ítélet
1. autóm volt. Másfél évig használtam, és az 1. évben szinte kifogástalan volt. "Apróbb" költségekkel (az 1. évben ~80-90 eft.-t költöttem rá, amiben benne volt egy vizsgáztatás is) A motorja nekem télen is pöcre indult. Egy gond volt, hogy télen nem melegedett fel a motor. Mindig megállt ~60 foknál. Letakartam egy karton lappal, h ne az egész h?t? kapja a hideget, hanem csak egy része, de ezzel csak azt tudtam elérni, h el?bb érte el a 60 fokot, és nem melegedett tovább télen! :-) 1x Nyáron meg nem kapcsolt be a h?t?ventillátor, ami nagyon kellemetlen volt, mivel a Hungária körúton elkezdtett nekem füstölni a kocsi a dugóban. Ránéztem a ledes "h?fokmér?re" (4állása van. narancssárga=kezdek éledezni Zöld1=most vagyok jól Zöld2=Most már egy kicsit melegem van Piros=megf?zöl!) és nekem a Zöld2-t?ben állt, amikor is nem kapcsolt be a h?t?ventillátor. Mint kiderült nem a h?t?vel volt gond hanem a biztosíték esett-lazult ki a helyér?l. (borzasztó biztosítéktáblája van!) A lengéscsillapítója nekem nem igazán jött be. Igaz a magyar utak + minden, de szabályosan fizikai fájdalommal járt 1-1 gödör, ami nem volt akkora. A futóm?ve sem az igazi. Nem ehez a nagy "hajóhoz" való. 1x-1x úgy éreztem, h most felborulok, ami hála istennek nem következett be, de nagyon gáz volt, azaz szerintm "labilis" és egy kicsit, borulékony. A nap 1. indításánál (télen-nyáron) csörög-zörög a motor míg be nem melegszik, és utána egyszer csak elmúlik a zörgése. (állítólag ez normális) A bels? tér puritán, de engem nem zavart 1 kivétellel. A ledes kijelz?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Az valami borzasztó! Szerintem kényelmes. Az ülés a kormány helyzete, és hátul is kényelmes és b?ven van hely. Csomagtere hihetetlen nagy! Minden belefér! Vezetés szempontjából, jó, nagyon jól ki lehet látni a kocsibó, holttér alíg van. Fogyasztása ~8-9-10 liter. Autópályán 7 litert evett nekem. (90km/ó) A bels?tér h?tés-f?tést azt nagyon "eltalálták"! Szerintem valami levehet? ajtajú turmixgépet raktak bele, mivel a hangja nagyobb volt mint egy repül?é, miközben meg semmi leveg?t nem fújt be. A meleg leveg? (ha a motor meleg volt) akkor is csak langyosat fújt. Alapjába véve egyszer?, de jó autó volt!!! Én nagyon szerettem minden hibájával együtt. Amit még le kell hogy írjak, hogy útközben soha nem hagyott ott, és másfél évig kiszolgát. Ám az 1. év után már elkezd?dtek olyan bajok kijönni, mint pl. Váltócsere, kuplungcsere, acpumpa, karburátor. Elkezdtem a karburátornál + az acpumpánál, mikor is rájöttem hogy egy feneketlen vödörbe öntöm a vizet! Ezek után a váltó ill. a kuplung cseréjét az új gazdájára bíztam.
Puritán, kissé "betegesked?", de alapjába véve jó autó volt a hibájival együtt 1,5 évig.
Hibalista
- Önindító
- Lengéscsillapító
- AC pumpa
- Karburátor
- Alapjárati patron
- -fél-autómata sztivató
Ide hordtam szervizbe
Ismer?söm szervízelte
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
ismer?s
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 107000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 20000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Suzuki Swift 1.3 GS 16V |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
