Az NDK-s Eisenachi csoda
Szöveges ítélet
Szép,megbízható autó.Egyszer kellett félre állni vele,mert átszakadt a karburátor-gumitalp.De azon kívűl úton nem volt vele gond.Jó,akármennyire imádom,az tény hogy egyáltalán nem hibátlan autó,mert szeret beázni egy jó néhány helyen.A motorjával nincs semmi gond,ahhoz képest hogy csak 1.3-as nagyon erős,csak egy 5 sebességes váltó kéne hozzá,mert 110-120-nál kéne neki,hogy átrakjuk 5-ödikbe,de hát ez van.Majd ha lesz rá pénzem rakatok mind a 3 Wartburgomba.Na de visszatérve,a karosszéria az ajtókkal meg a doblemezekkel együtt szeret rozsdásodni.(bár mondjuk ez egy 20 éves autó már,és ezt nem is mártották bele ilyen trutyiba,amibe az új autókat szokták,és a múltkor láttam egy kb. 6 éves opelt,aminek a hátsó kerékjárati ívje fölött már ott volt a rozsda).A rossz tulajdonságokról nagyjából ennyi.Az alkatrészek olcsók,és otthon is meglehet szerelni (nagyon kis tudás kell hozzá).A legelső autóm is egy Wartburg volt (az még 2 ütemű)de nekem az biztos hogy a legutolsó autóm is Wartburg lesz.Még ezen kívűl van másik 2 Wartburgom.A fiam is nagyon imádja,velem együtt.Ja,meg szoktunk is Trabant-Wartburg találkozókra járni,tavaly nyáron Dornburgba (Németországba)is kimentünk Wartburg találkozóra.
Hibalista
- Karburátor-gumitalp szakadás,lerohadt kipufogó.önindító
Ide hordtam szervizbe
Soha nem voltam vele szerelőnél,minden hibáját otthon csináltam meg.
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 20 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 65000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Wartburg 353 | Következő autója? | Wartburg 1.3 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (10.0/10) |
