Problémahalmaz
Szöveges ítélet
Most is használom, mert kényelmes kellemes jószág. Azzal együtt ebben a kategóriában a csapágy és váltó csere szégyenletes. Állítólag az újabbakba már más csapágyat szerelnek. A váltót meg se nézték, javítás szóba se jöhetett, a gyár állítólag előírja a cserét. A gyár 30 %-ot fizetett, így kijött az egész 850 000 Ft-ból. A szervíz másnapján vettem észre, hogy nem működik a cd lejátszó, ami a szervízbeadás előtt még jó volt. Azt mondták, bármikor mehetek, ráteszik számítógépre. Lehet, hogy a javítás után kellett volna ?
Akár a falra is mászhatna az ember az idegességtől, de sajna minden kocsinál előfordulhat gond (ha nem japán). egyik kollegám a Tuareget, a másik az X3-ast hordja állandóan kisebb nagyobb hibákkal. A haverom mercijében 4500 km-nél kellett váltót cserélni. Ehhez képest az enyém jól bírta, és lehet, hogy még akár két-három évig is használhatom ):
Hibalista
- első ablakemelő
- bal hátsó csapágy csere 50 000 km-nél
- váltócsere 70 000 km-nél
Ide hordtam szervizbe
Ivanics bp
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 6000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 65000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 17 l |
Előző autója? | explorer | Következő autója? | audi q7 ? |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.3/10) |
