A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » Xc90 (2002-2006)

Xc90 D5 AWD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Hugó, a viziló

Szöveges ítélet

Előző autóm egy S80 2.5TDi volt, azzal a régi öthengeres Audi motorral. Egy kellemetlen ipari kávédaráló volt a motorházban, de városban 1300, országúton 1600 km-t tudtam vonulni egy tank üzemanyaggal.

Aztán úgy alakult, hogy költözés miatt kénytelen voltam egy terepjáró-szerű járgányba invesztálni. Már-már majdnem elkövettem azt a hibát, hogy belefutok egy használt Allroadba, de szerencsémre a mobile-n szembejött a nagy Ő.

Gyönyörű volt, hatalmas, mindent tudott és ami a lényeg: annyira jó volt az ajánlat, hogy bűn lett volna otthagyni. Sőt, a végére szabályos harcot kellett vívni a német kereskedővel, mert téves árfeltüntetésre hivatkozva nem is akarta odaadni.

Aztán egyszer azon kaptam magam, hogy már benne ülök. Volt már pár hónapig egy ML mercim. Nos, Ég és föld. És a merci a föld.

Az XC90 - bár nem igazán hosszú - belül mégis hatalmas, köszönhetően a kubista lelkülető gyártójának. A fejet a hátsó üléssorban sem kell behúzni, A csomagtér meg akkora, hogy ha előre csúszik benne valami, azt bizony bottal kell kipiszkálni.

Navigációt leszámítva full extrás; a Xenon, az üvegtető, Premium Sound és az állíófütés mindenkinek ajánlható kötelező extra.

Az automata váltó meginduláskor egy kicsit lusta; mintha venne egy nagy levegőt. Pedig turbolyuk nem igazán van. Elég lusta, de mégis olyan, mint amikor a viziló megindul: szigorú, de határozott.

Az 5 hengeres motor hangja álomszerű, VW és Audi tulajdonosok saját érdekükben kerüljék. A turbo hangja szép, elnyomja a dizel zörjeket, sőt egy kicsit még villanyatós hangot is kölcsönöz.

Egy kicsit érthetetlen, hogy a Volvo a dízel XC90-be kisebb tankot szerel, mint a benzinesekbe. Bele kell nyugodni, hogy csak 600km-t tudok haladni két tankolás között. A fogyasztásmérő jó 10-15%-ot hazudik lefelé, gyanítom azért, mert a tesztelők ebből az adatból táplálkoznak. Az S80-tól eltérően a sebességmérő viszont halálpontos, gondolom azért, mert a végsebességet ugyanezen fickók már úgyis GPS-szel mérik . Egyszóval, a fogyasztás autopályán 140-es tempóval 9.9-100 (computer szerint 8.5), városban 11-12 (computer 9.9-10.5).

Ami még kicsit bosszantó, hogy a vezetőülés bőrborítása már 20km körül siralmasan nézett ki, viszont a gyártó szó nélkül cserélte.

Mindent összevetve, aki olyan problémába ütközik, hogy pánikszerűen el kell költenie jó 10 millió forintot,... nos egy tippet biztosan tudnék adni....

Hibalista

- Hátsó kerékagycsapágyak (a gyártó által adott információ szerint ez széles alvázszámtartományban selejtes csapágyat biztosított a beszállító)

Ide hordtam szervizbe

Ivanics, Bp.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 29000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? S80 2.5D Következő autója? Mi is volt a kérdés? :o)
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo Xc90 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)