Érdemes kipróbálni?
Szöveges ítélet
szóval. Az autó még megvan és fogalmam sincs ki lesz olyan elszánt, hogy magának akarná ezt a kocsit. Nem lenne ez rossz és talán az én véleményem sem lenne olyan sarkos ha mondjuk fele áron adnák. Nem is ér többet mint mondjuk egy Chevrolet/Opel "terepjáró". Sajnos én is bedöltem a biztonságos sőt talán a legbiztonságosabb autó, meg a "Volvo for a life" dumának. Sajnos ez egyáltalán nem igaz.
Ez a kocsi semmivel nem jobb mint egy Ford vagy (tudom hogy ez már-már istenkáromlás) egy francia autó. Az első komolyabb probléma a kormánykapcsolónál kezdődőtt és már akkor mondták, hogy ez el szokott romlani. (Kérem, egy 15 milliós autóról beszélünk, tehát itt ne szokjon semmi elromlani!) Most éppen a összkerékhajtást kapcsoló hidraulikus szivattyúval szivok, mert a garancia időt épphogy kibirta de még szavatossági időben összeszarta magát. Persze a garanciális szervízeknél sohasem mutatták meg a komputeres lekérdezés bizonylatait de most persze igen. Szóval ez a hiba már régóta fennállhat, mert a hiper szuper belső komputer nem jelzi, hogy az autó összkerékmeghajtása nem üzemel. (ha egy 1000 Ft-os izzó kiég vagy a szélvédőmosó fogy, azt igen. Mintha az anyósom tervezte volna szoftvert) A Gyár 25%-ot vállalna át a milliós javításból, mert szerintük egy 3éves autó már csak az eredeti értékéhez képest ennyit ér. Ez az Ö véleményük és nekik elhihetjük hiszen ök tervezték, gyártották. Hamarosan megkapom az írásos válaszukat is melyet fel fogok tölteni a netre.Tanulságos lesz!
Mindenkinek azt javaslom, hogy kerülje a Volvot mert nincs igazi prémium műszakitartalom ebben a gyártmányban. Ennyi pénzért már igazi, komoly autót is lehet venni. Lehet, hogy elbir egy harckocsit is a teteje ha felborul, de ilyen tesztet amúgy sem terveztem elvégezni. Csupa olyan dolgot állítanak a kocsiról ami nem ellenőizhető, amit meg tapasztalsz arra ráfogják, hogy egyedi eset, ilyet még nem láttak sohasem. Nagy kamú az egész! Talán használtan megéri, de újonnan biztos, hogy nem.
Hibalista
- valami a kormánykapcsoló környékén 150000 Ft
- összkerékhajtást kapcsoló hidraulika: 971000 Ft (!!!!)
- állandó zörgés nyöszörgések:
- (ezeket sohasem tudták kijavítani)
- - a jobb hátsó ajtóból
- - tetőablakból
- - csomagtér tájékáról
-
Ide hordtam szervizbe
Volvo Galéria
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 83000 |
Szerviztapasztalat | (1) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Valami japán pld. CX-7 feleáron mint egy XC90 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |
