A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » Xc90 (2002-2006)

Xc90 XC90 D5 AWD 163-LE 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Családbarát nagyvas-amely kibaszott velem rendesen

Szöveges ítélet

Álmom kocsija! Fullextra. Bőr,DVD, Navi, Xenon, el.ülések, 7-szem. hátsó klíma,stb. Eredetileg X5-öst szerettem volna, de akkoriban nem volt 7-személyes belőle hálistennek. Nyaralni Spanyolo.-ba járunk, és rendkívül kényelmes 2-felnőtt+4gyerek,(bár nem kicsik 14-18)+kistestű házikedvenc. 2-napos út, (2800-km) Olasz-Francia határon alvás, másnap mintha misem történt volna indulás tovább. Egyszerüen nem tudok benne elfáradni, és betelni vele. Csendes, szinte suhan 160-körül, és a fogyasztás nem megy 9-liter fölé.Igaz nem a gyári 163-LE. (Kb.200-Le 400-Nm.Csoda-box.)
Meghibásodás nem volt, kivéve mikor az első ablakokat fóliáztattam, nem húztuk le az akkusarut, és a szám.gép kijelezte az oldal-légzsák hibát. Összedugták K.méten a Volvó-Jansiknál a szám.géppel, és kettő perc alatt kész volt.
Kár, hogy a ráncfelvarrott változatot már nem a Hölgyekre bízták. Biztosan szebbre sikeredett volna. Ettől függetlenül maradok ennél a tipusnál, ha még lesz belőle, mert nem adom el még nem muszáj. /Komolyabb hiba, törés, sok Km./
A családom is imádja, és sokat hallom tőlük, hogy ilyen kocsim nem lesz másik! Megjegyzem mielőtt e tipus mellett döntöttem volna, kipróbáltam pár SUV-t./ X5:nekem elég ideges. Range-Rover:billeg össze-vissza.ML:röviden egy Bajortraktor. Land-Cruiser:lomha-dög.Tuareg:konzervdobozban csontvázhang a motortérből V10-Tdi/


Hibalista

- Igazán még nem romlott el semmi, de valószínűleg az első futóművet rendbe kell hozatni, mert kopog rossz úton./nálunk van jó út?/
- A minap levelet kaptam a Spanyol szervíztől, melyben figyelmeztetnek, hogy a garancia hamarosan lejár, és vigyem el a lejárat előtt átvizsgálásra. Ha netán valami meghibásodott, azt még megjavítják garanciában. (Vajon ha itthon vásárolom a kocsit felhívták volna a figyelmemet? Pár újautóm már volt, de még egyszer sem!!!!) Elvittem a K.méti Volvo-Jansikhoz, megállapították, hogy a kormánymű kotyog. Ebből adódott rosszabb minőségű úton a kopogás. Próbáltak állítani rajta, de nem lett jobb. Haláli nyugalommal közölték:Komplett kormánymű CSERE! Azt mondta a szerelősrác, nyugodtan lehetne vele tovább közlekedni, de egy húszmilliós autó ne kotyogjon! Ha jól értettem az árát:320.000-360.000-ft kompletten,+szerelés.
- Az infarktus jelei mutatkoztak rajtam, de megdöbbenésemre közölték GRANCIÁBAN KICSERÉLIK !!! Na erre varrjon gombot egy-két márkaszervíz! 3-nap múlva felhívtak,hogy megérkezett az alkatrész. Megadták az időpontot mikor vigyem, és másnap hozhatom. Ezt nevezem hozzáállásnak.
- Csak úgy mellékesen: Nem kellene tanulni a többi nem Volvo márka szerviznek egy kis becsületet? (De hülye vagyok! Ezt nem lehet itthon tanítani még az iskolában sem, mert ezt úgyhívják, hogy lelkiismeret, nem lehúzásismeret!)
-
- Na most értem el a 100.000-km-t. Láss csodát behalt a MOTOR !
- Eszem megáll, és gondolkodik, de nemsikerül kitalálnom mi is történt valójában. VOLVO otthagy az úton? Ilyen nincs! DEEEE ! Több, mint 2-milla a motorcsere, és anyagi csődközeli állapot. Képzelhetitek mekkora szerelmi csalódás !
- 80.000-nél elment a fék se szó, se beszéd. Nemvolt olcsó.
- 100-nál meg a motor ? Azthittem álmobdom, mikor az M5-ösön kb. 140-nél leállt a motor, és még csak annyit sem hallottam, mintha leesett volna egy húszfilléres. Döbbent csend, csak az automataváltó súrlódott. Telefon rögtön Kecskemétre (Jansik autóház) és máris indították a trélert értem. Bent a szervízben beindult nagynehezen, de mintha kalapácsokkal ütötték volna a motorblokkot. Meghalt. Hát röviden ennyi, és mostmár igazándiból nemis tudom milyen kocsira cseréljem. Ezekután hogyan merjek elindulni a gyerekekkel csavarogni a világba? Sehogy. Egy világ omlott össze bennem. Most próbálnék szabadulni a kocsitól, de mit vegyek helyette? Opel merivában gondolkodom, mert ha beszarik, eldobom, és veszek helyette másikat a Volvó motorja árán.

Ide hordtam szervizbe

Kecskemét Jansik autóház, Kecskemét

Értékelése: 6

Másik szerelő értékelése

Az első itthonit inkább nem nevezném meg. /Vagy jót, vagy semmit!/

Értékelése: 1

Képek az autómról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (1) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 107800
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Frontera Következő autója? Dacia-logan
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo Xc90 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)