A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » Xc90 (2002-2006)

Xc90 D5 AWD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A sokszinü

Szöveges ítélet

Szerintem a Volvo gyartja a vilagon a legjobb autokat es közülük is az XC90-es a legkenyelmesebb, legszebb es persze a legnagyobb.
Van egy V40-esünk is, de mivel ket gyermekünk van, ezert az mar kicsinek bizonyult el kezdtünk keresni egy nagyobb autot. Mivel a V40-essel nagyon meg voltam elegedve (most is megvan, a felesegem hasznalja) elöször a Volvo palettajaban kerestem egy ujabb "csaladtagot". Az XC90-es mar korabban is tetszett mivel eleg tagas 4 embernek, söt a nagyszülök is befernek ha valahova együtt szeretnenk menni (7 szemelyes) ezert körbeneztem az interneten es kerestem egy nem tul regi de meg jo allapotban levo peldanyt. Elsöre talaltam is, elmentünk, megneztük es meg is vettük. Nem azert vettem, mert nagy autora volt szüksegem, hanem azert mert szeretem a csaladomat biztonsagban tudni autozas közben is es mivel sokat hasznaljuk az autot (Nemetorszag - Magyarorszag) mindenkeppen egy olyan auto kellett, amivel hosszu tavon lehet kenyelmesen utazni negy szemelynek.

Mielött megvettem volna, azert egy hivatalos Volvo markaszervizben megnezettem. Ott talaltak az összekerhejtasi problemat es az elsö-felsö motorfelfüggesztes problemajat is. Mas problemat nem talaltak rajta. Ez alkupozicio volt az artargyalaban, ami alapjan az elado engedett is. Mindenkinek javaslom, hogy az eladoval együtt autovasarlaskor menjenek el egy markaszervizbe, nezessek meg az aautojukat es az eredmenyt az elado jelenleteben targyaljak meg. Igy eleg sokat lehet alkudni, felteve ha vannak problemak. Ezeket a hibakat vasarlas utan azonnal megjavitattam, valamint felprogramoztattam az allofütest is. Azt tudni kell, hogy mindegyik XC90-ben benne van az allofütes kazanja, de ha nincsen benne az allofütes programja, akkor csak menet közben a motort füti, hogy a motor (es ezaltal a hütöviz) minel hamarabb felmelegedjen. Felprogramozas utan viszont allofüteskent is hasznalhato, megpedig ket idöpontot lehet egyidejüleg beprogramozni. Ezt azota is gyakran hasznalom. Miutan felprogramoztak es elkezdtem (volna) hasznalni derült ki, hogy a kazan megadta magat. Allohelyzetben nem indult el, a motor beinditasa utan pedig szörnyen füstölt es szikrakat eregetett ki magabol. Mar majdnem azt hittem, hogy ki fog az auato gyulladni. Ezen segitett egy kazancsere 80ezer Ft-ert. Meg beleszereltettem egy Nokia kihangositot, nem csak azert mert a KRESZ elöirja, hanem mert legyünk hüek a Volvo-hoz. A biztonsag mindenek felett!!! Azota javitani kellett a kezi (vagy inkabb labi) feket, elsö es hatso fektarcsakat es fekpofakat kelltt rajta cserelni es ennyi! Persze 15 ezrenkent olaj es olajszüro csere valamint 30 ezrenkent szürö (leg, üzemanyag, pollen) csere. Ezt minden autosnak igy kellene csinalnia es sokkal tovabb "elnenek" az autoik.

Felszereltseg:
Full, kiveve a GPS-t es a telefont, de manapsag mar mindenkinek okostelefonja van GPS-el, igy ezekre igazabol nincs is szükseg. egyebkent is a Volvo telefonja es beepitett GPS-e nem egy nagy dobas!

Amit nagyon szeretek benne a beepitett gyereküles a masodik sor kozepen es a kivehetö közepkonzol. A gyerekülest igy szinte a ket elsö ules köze lehet kihuzni, igy a gyerek a szülök között lehet teljes kilatassal.
A "normal" extrakrol nem is ejtenek tul sok szot: ketzonas automata klima, tempomat, füthetö ülesek, esöerzekelö, automata valto, bör mindenhol, stb, stb, stb...

Nemetorszagba jarunk vele bakapcsolt tempomattal es ha kell esöerzekelövel. Az automata valto ha kell kapcsol es suhanunk. Ahogy beülök az autoba ugyanolyan kenyelemmel szallok ki belöle 1200km es 10-12 oras vezetes utan. Ezt nem sok auto tudja produkalni! Jarunk vele sielni is a nemet hegyekbe. Havas es jeges utakon szoktunk vele felmenni a sipalyakra vagy korcsolyapalyara minden megeröltetes nelkül. A "normal" autok altalaban a lenti parkoloban megallnak mig mi szepen felmegyünk a hegyi utakon egeszen a palyaig, ahol altalaban egyedül vagy egy X5-ös mellett parkolok le. A kerekek ki sem pörognek, csak megyünk felfele a havon es a jegen!

Napi bevasarlasra, varosba jarasra ugyanugy alkalmas, mint hosszabb utak megtetelere. Sokat lehet bele pakolni, de ha kell 7 embert is tud szallitani ugy, hogy meg a csomagok is befernek!

A fogyasztas autopalyan folyamatosan 90-es tempoval 4 fövel 4,6l!!! Folyamatosan 140-es tempoval 4 fövel es csomagokkal 9l! Varosban 10l.

Hibalista

- Allofütes kazan - 80ezer Ft - összkerekhajtas - 40ezer Ft - Felsö motortarto bak törött el -

Ide hordtam szervizbe

Volvo Miskolc

Értékelése: 9

Képek az autómról

Fenntartási költség (2) Évjárat 2004
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 160000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 70000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? V40 1,9TD Következő autója? egy ujabb XC90-es
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo Xc90 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)