A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » Xc90 (2002-2006)

Xc90 XC90 D5 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

4 év és 150.000 km

Szöveges ítélet

Szép. Black inside, black outside. Summum. Nagyzene. Nagyon szeretem még így 150.000 km és négy év után is. De jöjjön a lényeg: gyakorlatilag 100.000 km-ig semmi gáz nem volt vele, a szilent blokkok rendszeres cseréjén kívül. Nem drága, gyorsan meg van a csere, onnan veszed észre, hogy kopog a kocsi és pontatlan a kormány. Ja kérem, a budapesti utak.. Mondjuk a derék svéd mérnökök megalkothatták volna ezt az alkatrész úgy is, hogy nem perforált hanem tömör gumiból készül, de mint megtudtam a kisebb Volvokban is ugyanez szuperál, vélhetően a kisebb önsúly miatt, jobban.
100.000 után vacakolni kezdett az autómata váltó, amikor megálltam, ő ment volna tovább egy kicsit. Kényelmetlen érzés. A PROFI szakember feltöltött rá egy új programot, jó egészséget kívánt és mondta, hogy hajtsam addig míg szét nem esik. Ok, gyerünk. Csak azt vettem észre, hogy minden elinduláskor, főleg kitekert kormánynál felvillan a kipörgésgátló ikon a műszerfalon. Amikor leesett az első hó rájöttem.. A PROFI GURU sem vette észre a csodaműszerével, hogy nincs hátsó hajtásom. Ennyit a szakemberről. Egy egyszerű 60.000 ft-os fémpersely belső ricnije ment tönkre. Ugyanis a lelkes mérnökök, amikor megalkották ennek a telepjárónak a négykerékhajtását, valami elmezavar következtében a bal első kerékről vették le a hajtást, egy osztóműn keresztül! Persze ha eldifferálna az első hajtás, mondjuk a jobb kerék irányába, érzékeli az ABS jeladó és hopp! megfogja a pörgő kereket a fék. Zseniális! Kedves sorstársaim ne is csodálkozzatok azon, ha felfele a havas szerpentinen leég a jobb első fék! Még az a szerencse, hogy az x5, ml stb sorstársak sem járnak jobban, azokban ugyanilyen ipari hulladék dolgozik..
Más. Az emelt szintű csodazene, elkezdett zörögni hátul. Még nem jártam a végére, de valószínűleg a vezetékek törtek el.
Más. Azt nem értem, hogy a csodabőr ülés miért szakad el az ülőfelületen.. Alulméretezték a cérnát?
Más. Észrevettem, hogy egy webasto kályha dolgozik a kocsiban. Füstölt, azt hittem kigyullad a kocsi. Nem, csak fel kellett újítani, potom 50.000 ft-ért. Tudhattak valamit a gyártók, mert csomagban adták az alkatrész készletet. Én meg elkezdtem gondolkodni, ha van kályha, akkor miért nincs programozható állófűtés?? Ja persze van, ha megrendeled 500.000 ft-ért. Most figyeljetek, kézbe 50 forintért felprogramozták nekem a szervízben. Az egész kettő perc sem volt. Ismét egy jó példa, hogyan b____k át bennünket az autógyárak, a kereskedők! Szóval a te kocsidban is ott figyel az állófűtés programozhatóan, csak nem férsz hozzá.
Más. A motorhoz nem kellett még hozzányúlni, igaz, 10.000-ként kidobom az olajat belőle, fillérekbe kerül, ajánlom mindenkinek. Ne higgyetek a hosszú olajcsere intervallum reklámozóknak! Az egész arról szól, hogy pont a garanciális ideig menjen a motor, azután pedig lehúzzanak. Ez mondjuk minden kocsira igaz, de a turbós motorokra különösen.
Más. Most éppen az a gond, hogy hidegen nem pörög fel a motor, csak 100-200 m után. Gondolom valami jeladó lehet.
Összegezve, nagyon jó kocsi, azt pedig el kell fogadni, hogy költeni is kell rá. Nem bántam meg, szerintem más autóval több gondom lett volna. Azt gondolom, még egy 100.000 km-t hajtom, azután meg úgyis szétesik.
Én újra Volvot vennék, mert most csak a problémákról írtam, gondolom az érdekel mindenkit, a jó dolgokról nem. Pedig dícsérni is tudnám oldalakon keresztül.

Hibalista

- lásd a véleményben

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (8) Vezetett km 150000
Szerviztapasztalat (2) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? saab aero Következő autója? volvo
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo Xc90 2002 (2002 - 2006)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)