Ragnar a viking
Szöveges ítélet
Nagy. Erős. Nem fogyaszt rosszul. (9 az átlag) Biztonságos. A kezelőszervek ergonómiája mindegyik márkát megveri. Minden maximálisan átgondolt, svéd dizájn, nemhiába. Kényelmes. Terepen meglepően jól viselkedik. Ereszkedés asszisztens teszi a dolgát. A Haldex összkerékhajtás egy kitűnő kompromisszum! Gyári Harmann Kardon hifi óriásit szól. Ülésfűtés zseniálisan gyorsan kapcsol. A felépítménynek köszönhetően nagyon jó a belátható út. A kanyarkövető lámpákat először parasztvakításnak gondoltam, mostmár viszont hiányzik, ha nincs.
Kicsit orrnehéz, bár 2 tonnás autóval ne csodálkozz. Mondjuk a Tuareghez képest sokkal jobb, de a Cayenne-hez nem. Belül sok műanyag zörgős, ezt a szilikon megoldotta. Az automata váltó inkább kényelmes, sokára tanulja meg, ha agresszíven vezetsz. Persze a Volvo nem erre való... inkább, hogy jól aludjon a gyerek.
Összességében kiváló választás volt, a 6M vételárat 2014-ben az uccsó fillérig megérte. Családi autónak most sem vennék mást, esetleg ha nőne a létszám, az XC90-et.
Hibalista
- Soha semmi.
Ide hordtam szervizbe
Volvo Bontó Lengyel Car Impex KFT.Megbízhatóak, normál áron dolgoznak.
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 160000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 35000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Avensis | Következő autója? | XC90 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |