A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Volvo » XC40 (2017)

XC40 T3 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethetö SUV az eseménytelen hétköznapokhoz

Szöveges ítélet

7-es Golf utàn kellett keresnem valamit gyorsan. Hasonloan egyszerü, megbizhato és praktikus autot szerettem volna, csak magasabb kategoriàban, olyat, ami àr-érték arànyban kiemelkedö. Ugy gondolm, hogy tökéletes autot vàlasztottam az elvàràsaimnak.

Pozitivumok:
- fogyasztàs 7.3 l 32000 km utàn àtlagban. Autopàlyàn nyugis tempoban olyan 6.5l, föuton 6l is tud, ha a forgalom engedi. Vàrosban ritkàn vezetem, nem tudom ott mennyit eszik pontosan.
- egyszerüen kényelmes, és nyugodt vezetni. Csendes, egyàltalàn nem zavaro a 3 henger, sokak ràcsodàlkoznak erre amikor elmondom nekik. Napi 2x35 km-t ingàzok vele autopàlyàn, szinte észrevétlenül telik el az autoban töltött idö.
- a 3 henger ellenére is lehet kimondottan sportosan közlekedni, 130 alatt bàrmikor fickosan meg lehet indulni vele, a nagy kasztni ellenére dinamikusan gyorsul. 130 felett lassan elfogy az ereje, és hangos is lesz, de ez a motor nem is szàguldozàshoz valo.

Semleges:
- sebsségvàlto. Jo vàlto, de messze nem a legjobb amivel talàlkoztam. Igazàbol a 7-es Golf vàltoja is sokkal jobb volt ennél.
- külseje szerintem szép, de igazàbol csak egy esztétikus doboz az auto.
- sàvtarto, az esetek 90%-àban jol müködik, de néha érthetelen pontokon nyul bele a kanyarban. Eleinte néha kicsit ilyesztö is volt, ahogy korrigàlni probàlt az auto. Néha indokolatlanul közel akar menni a sàv széléhez.
- 28k km utàn kellett 1 liter olajat utàntölteni.

Negativ:
- màr 5-6-szor elöfordult legalàbb, hogy padlogàznàl kihagyott a motor, ràngatott 2-3 màsodpercig, és csak utàna kapott ujra életre. Ezeket màr a kezdetektöl produkàlja, sött ugy 10-15k km között fordult elö a legtöbbször.
- a start/stop és lefulladàs utàni ujraindulàs kritikàn aluli. Golf 7-ben megszoktam, hogy az autot màr a kormàny megmozditàsa utàn inditja a start/stop rendszer, egy esetleges lefulladàs utàn a kuplung benyomàsa utàn pedig egyböl indul a motor. Hàt a Volvonak ezt nem sikerült megoldania (persze, a fö célcsoportjuk automatàt vesz, vettem volna én is azt, nem lenne ez a problémàm...) A kuplung lenyomàsa utàn még legalàbb 1 màsodperc, mire megjön a nyomaték, hirtelen elindulàsra - mondjuk egy làmpànàl valo elbambulàs utàn - esélye sincs az embernek, 10-böl 10 lefulladàs az eredményem ilyen helyzetekben (azota ki van kapcsolva a start/stop). Lefulladàs utàn pedig jön a következö szivàs. Elvileg kuplung+üres fokozat, és indul az auto. Igen, kb 3-5 màsodperc alatt. Én meg vonogathatom a vàllam, meg integethetek, hogy bocsi, bénàztam, és most szivat még az auto is. (egyszer alacsony sebességnél (kb 40 kmh) sikerült félrevàltanom, és lefulladt az auto, kuplung+üresre se volt hajlando ujraindulni, meg kellett àllnom, és csak miutàn àllo helyzetben volt az auto, indult el ujra.)
- 2-3-szor fordult elö, hogy a középsö kijelzö SW-e nem inicializàlta magàt jol, ennek a megoldàsa az volt, hogy àllitsam le az autot, szàlljak ki, csukjam be az ajtot, majd ujra szàlljak be (azota ràjöttem, hogy a nivgàcio kormànyrol valo elinditàsa is rendberakja ezt).

Összességében én nagyon szeretem ezt az autot, minden igényemet kielégiti. Ugyan hosszabban irtam a negativumokrol, de ez csak azért, mert a Volov legnagyobb pozitivuma csupàn az, hogy észrevétlenül elvisz A-bol B-be.
Annak aki élményeket vàr az autotol, annak ez biztos, hogy rossz vàlasztàs lenne. Ellenben, ha a cél eseménytelenül eljutni a valahova, prémium szerü autoban, biztonsàgban, akkor szerintem ez egy ideàlis vàlasztàs.

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2018
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 32000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Golf 7 Következő autója? Valami elektromos
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Volvo XC40 2017 (2018)

További ítéletek (2 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)