Mégis, ki vesz ilyet??
Szöveges ítélet
Céges.
Pozitívum:
-Gyönyörű,
-kényelmes,
-csendes,
-fényszóró,
-motorteljesítmény és motor hang.
-Start/stop nagyon kellemes
-180 km/h limit
-biztonsági kulcs
-ablaktörlő lapátba integrált mosófúvóka, amiből nem tuod ész nélkül nyomni a folyadékot, mivel csak szakaszosan engedi spriccelni.
-ha gyorsabban mész mint a sebességkorlát, kikapcsolja a pilot asszisztot
Ami elgondolkodtató:
-A váltó ha urasan közlekedsz, nagyon szépen teszi a dolgát, egyébként gázadásra nagyon buta-lassú
-borzaszó kopógó műanyag a középkonzolon, (ezen a szinten??)
-kicsi kesztyűtartó, nincs benne hűtés
-az alap rádióban sem rendes hangszínszabályzó, sem balance/fader finkció nincs.
-Központi képernyő nem kapcsolható ki,
-a kormány mögötti pedig nem konfigurálható.
-Nincs kanyarkövető ködlámpa,
-kicsi ésnehezen kihasználható csomagtartó (B8 passathoz képest),
-izzasztó műbőr ülés,
-rendkívül nehezen beállíható klíma.
-első ránézésre szép beltér, viszont később dominánsá váló pufira tömött műbőr elemek (könyöklők) a 80-as évekre emlékeztetnek.
-lábbal nyíló csomagtérfedél 10-ből kétszer nyílik elsőre
-a függőleges első kötény már 100km/h- nál tele lesz bogárral
-hátsó pohártartó nyöszörög
-jó úton fantasztikus, a gödrökön viszont nagyon hangos a futómű
-fogyasztás (9 liter alatt maradni kihívás)
-biztonsági öv csatok hátulján nics filc (igen ez fontos), ezért nyikorognak a műbőr ülésen.
-képernyők fényerő állítása olyan mintha 1990-ben lennénk. Nagyon buta a frissítése, kb három állásban veszi le
-szűk ajtónyílások, főleg hátul, úgy kell a gyerekeknek befejteni magukat.
-hátsó ülés lenyitás nincs a csomagtartóból
-ha lenyitod a hátsó ülést akkor az összes fejtámla lecsukódik, nem csak az amit le szeretnél nyitni... Miért???
-síléc nyílást kinyitni horror
- Autómata kézifék vagy működik, vagy nem. A visszagurulás gátló szintén. Nem találtam benne logikát, hogy mikor és miért működik.
-Automata fényszóró ugyan ez. Van hogy egy hétig rajta marad, aztán egyszer csak ki van kapcsolva.
-IRányváltáskor pl lassú előremenet utáni tolatásba váltáskor, lejtős úton tovább gurul!!! Nem sokat, pont annyit, hogy lekoccoljál vele valamit!!!
És még rengeteg olyan bosszantó dolog, mait a név és a kategóriától nem várnál.
Sokan abba a hibába esnek, hogy egy lapon szeretnék pl. a német prémium márkákkal említeni. Nos, elfogult vagyok a svéd cuccokkal kapcsolatban és előítéletes a németekkel. Azt viszont be kell vallani, hogy ennek köze nincs egy Audi, BMV, Mercedeshez minőségben.
Viszont tud valamit, amit azok nem. A fenti hibái ellenére minden alkalommal élvezettel ülni bele és nem is nagyon akarok kiszállni belőle.
Hibalista
- Az infotainment sokszor késve kapcsol.
Ide hordtam szervizbe
-
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2022 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 23000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Passat B8 | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |
