Svéd kényelem
Szöveges ítélet
A BMW X3 xdrive 28 után mind fenntartásban (10,5L benzin helyett 7 L dízel), mind kényelemben végre elérkeztem egy felsőbb szintre. Még nincs hosszú ideje nálam (2018 nov eleje), még nem utaztunk vele haza Magyarországra, de itt kint Németországban már mentem hosszabb utakat, és eléggé rendben van. Nem egy németes felfogású autó, de igazság szerint azok között is vannak lényeges különbségek. A fedélzeti rendszer eléggé elvault, nem tudtam, hogy 2016-ban még ilyen béna rendszereket csináltak. Ettől függetlenül a BMW-ez képest előrelépés a távolságtartó tempomat (ezt minden üzletkötőnek előírnám a kocsijába - én már alig várom az önvezető autókat, hogy menet közben dolgozni is lehessen. nem mintha nem szeretnék vezetni, de egy adott mennyiség felett már kezdenek motoszkálni az emberben a gondolatok: én lassan 2 éve üzletkötök egész Németországban, és itt van olyan távolság, hogy elindulok, és estére esélyem sincs hazaérni... az időm 1/3-át azért fizetik, hogy bejárjam az országot - mekkora buli!). A belső méret is nagyobb, kiváncsi vagyok, milyen lesz Karácsonykor a hazaút...
Hibalista
- még semmi..., de hát csak alig 3 éves...
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 63000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | X3 xdrive 28 | Következő autója? | Passat Variant |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.1/10) |
